printlogo


کد خبر: 159866تاریخ: 1395/4/12 00:00
آژیر

پرونده‌ای با موضوع آزار و اذیت مختومه شد
دستگیری مرد شیطان‌صفت  فرودگاه
متهم سابقه‌داری که با استفاده از لباس فرم راننده‌های فرودگاه اقدام به سوار کردن طعمه‌هایش و آزار و اذیت آنها در بیابان‌های اطراف پایتخت می‌کرد در عملیات پلیس، شناسایی و دستگیر شد. به گزارش
«وطن امروز»، ۲۵ خرداد پرونده‌ای مبنی بر آزار و اذیت خانمی به هویت مشخص در کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی(ره) تشکیل و به دستور شعبه پنجم دادگاه کیفری یک تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۶  از پاسگاه نعت‌آباد به مقصد باقرشهر، به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو شدم که راننده آن فردی ۴۰ ساله و ملبس به لباس فرم بود که در بین راه از مسیر اصلی خارج شد و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس در بیابان رهایم کرد و از محل متواری شد. در تحقیقات کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که شاکی موفق شده قسمتی از شماره‌های پلاک خودرو را به خاطر بسپارد که با بهره‌گیری از همین اطلاعات اندک، کارآگاهان موفق به شناسایی دقیق خودرو و هویت مالک آن به‌نام حمیدرضا شدند. با شناسایی حمیدرضا و بررسی سوابق موجود از مجرمان سابقه‌دار در پلیس آگاهی، وی به عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار پلیس آگاهی مورد شناسایی قرار گرفت.  با شناسایی دقیق تصویر حمیدرضا توسط شاکی پرونده، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت وی در شهرستان اسلامشهر، شهرک واوان به این محل اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

تمساح دانش‌آموز سیستانی را بلعید
یک دانش‌آموز در رودخانه شهرستان سرباز سیستان‌وبلوچستان طعمه تمساح شد. به گزارش خبرگزاری دانشجو، ظهر روز پنجشنبه زمانی که اهالی روستای کشاری شهرستان سرباز برای برداشت آب از پایین دست سد پیشین به رودخانه مراجعه کردند، یک دانش‌آموز نیز به اتفاق اهالی به نزدیک تالاب رفت که در این هنگام تمساحی با عکس‎العمل سریع این دانش‌آموز را به زیر آب فرو ‎برد. براساس این گزارش، جسد این دانش‌آموز با کمک اهالی روستای کشاری از زیر آب بیرون آورده شد. سعید محمودی، مدیرکل محیط‌زیست سیستان‌وبلوچستان ضمن تایید این خبر اظهار داشت: متاسفانه این دانش‌آموز به دلیل ماندن در زیر آب و به دلیل خفگی جان خود را از دست داد. مدیرکل محیط‌زیست سیستان‌وبلوچستان افزود: منتظر نظریه پزشکی قانونی در این زمینه هستیم.
 


Page Generated in 0/0061 sec