printlogo


کد خبر: 159878تاریخ: 1395/4/12 00:00
اخبار

اهدای پرچم مسجد جمکران به رئیس رسانه ملی
تهیه‌کننده «شیدایی» گفت: پرچم مسجد مقدس جمکران را به علی‌عسکری، رئیس سازمان صداوسیما اهدا می‌کنیم تا در دیدارها و مناسبت‌های مختلف، همواره در کنار پرچم ایران و رسانه ملی قرار داشته باشد و دیده شود. به گزارش تسنیم، در هفدهمین قسمت برنامه «شیدایی» محمد نبهان، تهیه‌کننده برنامه به ماجرای اهدای پرچم مسجد مقدس جمکران به شیدایی به پاس ترویج فرهنگ مهدوی و رضوی اشاره کرد و گفت: تصمیم گرفتیم این پرچم را به علی‌عسکری، رئیس سازمان صداوسیما اهدا کنیم تا در دیدارها و مناسبت‌های مختلف، همواره در کنار پرچم ایران و رسانه ملی قرار داشته باشد و دیده شود. در بخشی از این برنامه، حسین انگشت‌باف و همسرش فاطمه جمالی زوج منتخب مخاطبان «شیدایی» در استودیو حضور یافتند. انگشت‌باف از ناحیه 2 پا دچار آسیب‌دیدگی شده و معلول جسمی- حرکتی است و همسرش نیز ناشنواست اما هر دو که تنها 3 ماه از ازدواجشان می‌گذرد، خود را زوجی خوشبخت می‌دانند که توانسته‌اند با وجود همه مشکلات، زندگی مشترکی را سامان دهند و در کنار هم آرامش یابند.

قدردانی اعضای گروه تواشیح محمد‌ رسول‌الله(ص) از رهبر انقلاب
اعضای گروه تواشیح محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ در نامه‌ای از توجهات و الطاف مقام معظم رهبری به این گروه تشکر کردند. در بخشی از این نامه آمده است: «رهبرا! اظهار لطف و محبت حضرتعالی نسبت به فرزندان قرآنی و بسیجی خود در گروه همخوانی محمدرسول‌الله(ص) (متشکل از 63 نفر در قالب 12 گروه همخوانی تهران) پس از مشاهده نماهنگ اسماء‌الحسنی در تلویزیون، عزم اعضا و عوامل دست‌اندرکار را مصمم‌تر کرد تا در تولید اثرهای فاخر هنری و تأثیرگذار ملی و بین‌المللی تلاش شبانه‌روز و مضاعف‌تری داشته باشند تا هرچند ناچیز، به ساحت مقدس قرآن کریم و مکتب حیات‌بخش اهل بیت علیهم‌السلام ادای دین کنند. هرچه بود لطف و فضل الهی بود که به برکت ثقلین نصیب این جمع شد. ان‌شاءالله همواره دعای خیر حضرتعالی مشمول این گروه گردد و اعضای گروه بتوانند روزی به صورت حضوری در محضر مبارک‌تان اجرای برنامه کنند».

برگزاری هفتمین گردهمایی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب
هفتمین گردهمایی فعالان فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در حسینیه هنر دفتر راه برگزار شد. در این مراسم که فعالان فرهنگی و رسانه‌ای انقلاب اسلامی حضور داشتند، چهره‌هایی چون ابوالقاسم طالبی و بهروز افخمی حضور داشتند و از میان فیلمسازان جوان نیز امیر داسارگر، کارگردان و حامد بامروت تهیه‌کننده فیلم تحسین شده «هنگامه»، حسین دارابی کارگردان فیلم «دایو» و امیرعباس ربیعی حاضر بودند. محمدحسین نیرومند، علیرضا قزوه، محسن مومنی‌شریف، ابراهیم فیاض، میلاد عرفانپور و علی‌محمد مودب از دیگر چهره‌های حاضر در ضیافت افطار بودند. حسین دهباشی مستندساز و کارگردان فیلم تبلیغاتی رئیس‌جمهور نیز در شبی که حسن روحانی برای هنرمندان و سینماگران ضیافت افطاری تدارک دیده بود ترجیح داد میهمان حسینیه هنر باشد.


حمایت از فلسطین در آثار کاریکاتوریست‌های مطرح جهان
نمایشگاه منتخبی از آثار هنرمندان ایرانی و خارجی با موضوع حمایت از مردم مظلوم فلسطین در خانه کاریکاتور دایر شد. به گزارش فارس، در این نمایشگاه 40 اثر از هنرمندان مطرح جهان از جمله سیران کافرلی از آذربایجان، بهرام ارجمندنیا از ایران، لین آلوز، کامل برانی، عمر زوالوز و چالی بیلوود دیده می‌شود. علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 31 تیرماه از ساعت 9 تا 17 به خانه کاریکاتور واقع در تهران، خیابان شریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت، خیابان گل نبی غربی، بعد از میدان شهید احمدی روشن (کتابی)، شماره 44 مراجعه کنند.


Page Generated in 0/0062 sec