printlogo


کد خبر: 159879تاریخ: 1395/4/12 00:00
رویدادها

اعلام فراخوان سومین جایزه بزرگ بین‌المللی «مرگ بر آمریکا»
سومین جایزه بزرگ بین‌المللی «مرگ بر آمریکا» فراخوان داد. سومین جایزه بزرگ بین‌المللی «مرگ بر آمریکا» در رشته‌های عکس، پوستر، کاریکاتور، مستند، کلیپ، سرود و ترانه برگزار می‌شود که در بخش اصلی عکس، پوستر و کاریکاتور و در بخش جانبی مستند، کلیپ، سرود و ترانه فراخوان داده شده است. در این مسابقه به موضوعات چرا مرگ بر آمریکا؟ چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟ آمریکا و عهدشکنی، آمریکا و خودبرتربینی،  آمریکا و حقوق‌بشر، آمریکا و ظلم، آمریکا و اسلام‌هراسی، آمریکا و ایران‌هراسی، آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی، آمریکا و استعمار فرانو، دموکراسی دروغین در آمریکا، آمریکا و دیکتاتوری، و آمریکا و تروریسم‌پروری پرداخته می‌شود. سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی، دبیر هنری این مسابقه است و جیتت کاستانا از اندونزی، هیکابی دمیرچی از ترکیه و محمود نظری از ایران داوران بخش کارتون این مسابقه هستند که هیات داوران به شکل حضوری در ایران آثار را قضاوت خواهند کرد. مهلت ارسال آثار تا 30 مهرماه 1395 است و اعلام نتایج آثار پس از بررسی داوران، طی مراسمی با عنوان اختتامیه جشنواره در تاریخ 16 آذرماه 1395 اعلام خواهد شد. قابل ذکر است که تمام آثار ارسالی به مسابقه به صورت کتاب و نمایشگاه استفاده خواهد شد.

مجله طنز «راه‌راه» منتشر شد
خنده به ادعاهای آمریکا در حمایت از حقوق‌بشر!
چهارمین شماره مجله طنز «راه‌راه» ویژه حقوق‌بشر آمریکایی منتشر شد. در این شماره از مجله که همزمان با هفته حقوق‌بشر آمریکایی منتشر شده است، مطالب و شعرهای طنزی درباره جنایت‌های حقوق‌بشری آمریکا و شرکای غربی‌اش در طول تاریخ را می‌خوانیم. طنزپردازانی چون دکتر عباس احمدی، رضا احسانپور، ابوالفضل اقبالی، محمدرضا شهبازی، راشد انصاری، محمدحسین مهدویان، سیدمحمد حسینی و... مطالب این شماره از راه‌راه را نوشته‌اند. تاکنون 3 شماره از این مجله با موضوعات فتنه 88، خاندان پهلوی و نمایشگاه کتاب منتشر شده است.

انتشار پوسترهایی در حمایت از مردم فلسطین
کارگاه طراحی سه در چهار مجموعه «یاور مظلوم باش» را به 3 زبان فارسی، انگلیسی و عربی با سفارش خانه طراحان انقلاب اسلامی تولید و منتشرکرد. به گزارش تسنیم، کارگاه طراحی «سه در چهار» مجموعه پوسترهایی با محوریت روز جهانی قدس منتشرکرد. این کارگاه که به تازگی از عرش‌پل‌های «ارزشت» با محتوای جنایات آمریکا رونمایی کرده است، در آستانه روز قدس اقدام به انتشار  تبلیغات محیطی با شعار «یاور مظلوم باش» کرد. این آثار با تکنیک کمیک استریپ طراحی شده که باعث ایجاد روایتگری در این تبلیغات محیطی شده است. همچنین پوسترهای انقلابی «قدس را هدف داریم» توسط نهضت مردمی پوستر انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس منتشر شد. محتوای این پوسترها صحبت‌های بزرگانی چون امام خمینی(ره)، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، شهید مرتضی مطهری، سیدحسن نصرالله و سردار قاسم سلیمانی درباره‌ رژیم جعلی صهیونیستی است.

«دختر»؛ فاتح جشنواره فیلم مسکو
فیلم «دختر» ساخته سیدرضا میرکریمی در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی مسکو 3 جایزه اصلی این رویداد را از آن خود کرد. به گزارش مهر، فیلم «دختر» از جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو جایزه بهترین فیلم و جایزه فدراسیون سینماگران روسیه را دریافت کرد. همچنین فرهاد اصلانی برای بازی در فیلم «دختر» توانست جایزه بهترین بازیگر اصلی مرد را از این رویداد از آن خود کند. جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو یکی از معتبرترین رویدادهای فرهنگی- هنری در جهان است که امسال سی‌وهشتمین دوره آن از تاریخ سوم تا دهم تیرماه برگزار شد. در این دوره از جشنواره فیلم سینمایی «دختر» نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه این رویداد بود.


Page Generated in 0/0103 sec