printlogo


کد خبر: 159925تاریخ: 1395/4/13 00:00
رویدادها

بازیگر سینما و تلویزیون:
پزشکم گفت کاری از دستش  ساخته نیست
حسین محب‌اهری، بازیگر سینما و تلویزیون که متاسفانه این روزها دوباره بیماری سرطان به سراغش آمده، در حاشیه پانزدهمین مراسم جشن مدیران تولید سینما، درباره بیماری‌اش گفت: حدود یک ماه پیش شرایط جسمانی‌ام از حالت طبیعی خارج شد و دوباره نشانه‌هایی از بیماری را  در وجودم احساس کردم و 10 روز پیش از عوامل سریال «علی‌البدل» اجازه گرفتم به پزشک مراجعه کنم. بعد از انجام آزمایش‌های مختلف و اسکن‌های گوناگون دکتر معالجم به من گفت: دیگر کاری از دست من بر نمی‌آید و من را برای پیوند مغز استخوان به بیمارستان شریعتی فرستاد. در نهایت قرار است درباره وضعیتم کمیسیون پزشکی انجام شود تا نتیجه نهایی اعلام شود.  به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین محب‌اهری در بخشی از سخنان خود به بحث بیمه هنرمندان نیز اشاره داشت و افزود: یکی از دلایلی که بیماری من شدت گرفت و حدود یک سال و نیم  درمان آن به تعویق افتاد، بیمه نبودنم بود. مخارج بالای این بیماری به حدی است که فرد بیمار برای معالجه نیاز به بیمه دارد. متاسفانه در بحث بیمه شدنم بسیار اذیت شدم. البته بالاخره بعد از مدت‌ها و برخی کم‌لطفی‌ها از ابتدای تیرماه امسال بیمه تکمیلی شدم.

بیست ‌و‌چهارمین دوره جایزه جهانی کتاب سال فراخوان داد
دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با انتشار فراخوانی شرایط و ضوابط برگزاری بیست‌وچهارمین دوره جایزه جهانی کتاب سال را اعلام کرد. به گزارش فارس، دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های ارزشمند در
2 حوزه مطالعات اسلامی و مطالعات ایرانی اقدام به برگزاری بیست‌وچهارمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران می‌کند. آثار منتشر شده به زبان‌های خارجی که در بخش‌های تألیف، ترجمه و تصحیح که برای اولین بار در سال گذشته میلادی (2015) به زبان‌های گوناگون در کشورهای مختلف (جز ایران) چاپ شده‌، می‌تواند در این دوره از جایزه شرکت کند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 88861320 تماس حاصل یا به سایت mof.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

شیبانی کارگردان سریال «بازگشت» شد
محسن شایانفر، تهیه‌کننده سریال «بازگشت» درباره روند تولید این اثر گفت: فیلمنامه کامل نوشته و بازنویسی شده است و حضور علی حدادی به عنوان سرپرست نویسندگان و ابراهیم شیبانی کارگردان این مجموعه قطعی شده است. به گزارش فارس، وی با اشاره به زمان تولید این مجموعه گفت: پیش‌تولید شروع شده اما هنوز هیچ یک از عوامل قطعی نشده‌اند. تلاش می‌کنیم تا یک ماه دیگر مجموعه بازگشت را کلید بزنیم. همه لوکیشن‌های این سریال در تهران است. این دومین تجربه کارگردانی بلند تلویزیونی شیبانی پس از مجموعه پازل است که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. سریال بازگشت به سرپرستی علی حدادی با همکاری علی حیدری، ساناز اسدی و ثنا سمیعی در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی به نگارش درمی‌آید.

برگزاری آیین بزرگداشت روز قلم
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آیین بزرگداشت روز قلم را برگزار می‌کند. به گزارش  مهر، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آیین بزرگداشت روز قلم را برگزار می‌کند. این مراسم در سال جاری با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و دبیرخانه جایزه کتاب سال و با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. در این مراسم همچنین از شایستگان تقدیر سی‌ودومین و سی‌وسومین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران نیز تقدیر خواهد شد. این مراسم روز دوشنبه ۱۴ تیر از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود. چهاردهم تیرماه هر ساله در ایران با عنوان روز قلم گرامی‌ داشته می‌شود.
 


Page Generated in 0/0064 sec