printlogo


کد خبر: 159930تاریخ: 1395/4/13 00:00
اخبار

AFC سعودی‌ها را نقره‌داغ کرد
فدراسیون فوتبال عربستان به خاطر اعطای مجوز غیرقانونی به 2 باشگاه خود برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC جریمه شد. همچنین باشگاه الاتحاد هم به خاطر تاخیر در ورود به زمین در دیدار برابر سپاهان، جریمه مالی و یک بازی از حضور هوادار محروم شد. به نقل از الشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت فدراسیون فوتبال عربستان را به خاطر اعطای مجوز غیرقانونی به 2 باشگاه الاهلی و النصر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری 150 هزار دلار جریمه کند. در بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است این 2 باشگاه عربستانی التزامات مالی خود را دیر پرداخت کرده‌اند و به همین خاطر نباید فدراسیون فوتبال عربستان اجازه شرکت در مسابقات را به آنها می‌داد. AFC همچنین باشگاه الاتحاد عربستان را به خاطر تاخیر ورود به زمین بازی در دیدار برابر سپاهان 1500 دلار جریمه کرد. همچنین دیدار نخست خانگی این تیم در فصل بعد بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا تهدید کرده است اگر الاتحاد دوباره این کار را تکرار کند 2 بازی از حضور تماشاگر محروم می‌شود.

ابراهیمی قراردادش را با استقلال تمدید کرد
هافبک میانی تیم فوتبال استقلال که صحبت از حضورش در قطر شده بود در جمع آبی‌پوشان ماندگار شد. امید ابراهیمی که عنوان شده بود مورد توجه تیم‌های قطری قرار گرفته و بزودی به یکی از این تیم‌ها خواهد پیوست، جمعه‌شب پس از دیدار با مسؤولان باشگاه استقلال قراردادش را با این تیم تمدید کرد. ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته استقلال است که عملکرد خوبی در میانه میدان داشت و در ترکیب تیم‌ملی ایران نیز به یک بازیکن ثابت و تاثیرگذار تبدیل شد.

شجاع و سروش با هم در پرسپولیس؟
شجاع خلیل‌زاده یکی از بازیکنانی است که پرسپولیس از زمان شروع پنجره نقل‌وانتقالاتی تلاش زیادی برای جذب وی داشته است اما هر بار این تلاش‌ها با «نه» قاطع باشگاه سپاهان همراه بوده است. با این حال، حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان پایتخت در آینده‌ای نزدیک اصلا دور از انتظار نیست. خلیل‌زاده که پس از طی دوران سربازی، به دلیل داشتن قرارداد به سپاهان بازگشت، بارها از علاقه خود برای پیوستن به پرسپولیس سخن گفته و حتی با نشان دادن عدد 6 برای حریف دیرینه پرسپولیسی‌ها یعنی استقلال کری‌خوانی می‌کند. با این حال، سپاهانی‌ها تصمیم ندارند این بازیکن آماده خود را به پرسپولیس بفروشند اما از طرفی قرارداد این بازیکن تنها تا نیم‌فصل اعتبار دارد بنابراین برانکو این فرصت را خواهد داشت که مدافع مورد علاقه‌اش را در نیم‌فصل به تیم خود اضافه کند. جالب اینکه خلیل‌زاده در جدیدترین گفته‌های خود نه‌تنها به طور ضمنی از پیوستن احتمالی‌اش به پرسپولیس در آینده‌ای نزدیک خبر داده بلکه تاکید کرده است بزودی با سروش رفیعی در یک تیم بازی خواهد کرد، تیمی که گمان می‌رود پرسپولیس باشد. سروش رفیعی یکی دیگر از بازیکنان مورد نظر پرسپولیسی‌هاست که به دلیل سرباز بودن باید تا نیم‌فصل در تراکتورسازی بماند اما بعد از آن مانند خلیل‌زاده او هم بازیکن آزاد خواهد بود و این دو همبازی سابق که رابطه بسیار صمیمی نیز با یکدیگر دارند، این شانس را خواهند داشت به همراه هم به تیم پرسپولیس بپیوندند.

پرسپولیس به دنبال مهاجم اروپایی
باشگاه پرسپولیس قصد دارد با جذب یک مهاجم اروپایی که در مسابقات جام ملت‌های اروپا در فرانسه هم به میدان رفته است، جای مهدی طارمی را پر و لیگ شانزدهم را با قدرت آغاز کند. پس از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس نگرانی کادر فنی و مسؤولان باشگاه پرسپولیس برای پر کردن جای این بازیکن شدت گرفت و تلاش‌ها برای جذب یک مهاجم دیگر بیشتر شد. هرچند برانکو از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود طارمی در پرسپولیس نمی‌ماند و قصد دارد به تیم‌های اروپایی برود ولی مذاکره این مهاجم با هوادار متمول پرسپولیس و حضورش در این باشگاه، امیدها را برای ماندن آقای گل لیگ پانزدهم افزایش داده بود که با سفر غیرمنتظره وی به ترکیه و امضای قرارداد با تیم ریزه‌اسپور، اندک امید باقیمانده پرسپولیس هم از بین رفت. برانکو ایوانکوویچ در چند روز گذشته گزینه‌هایی را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده است تا خیال خودش و هواداران را از بابت خط حمله تیمش راحت کند؛ با این حال بعضی گزینه‌ها به خاطر مبلغ بالا و عدم توانایی باشگاه در پرداخت مبلغ موردنظر، خیلی زود از لیست مهاجمان کنار رفتند. گفته می‌شود به برانکو ایوانکوویچ 2 مهاجم گلزن شاغل در لیگ هلند و فنلاند هم پیشنهاد شده ولی گزینه اصلی سرخپوشان بازیکن زیر ۲۳ سال یکی از تیم‌های حاضر در یورو ۲۰۱۶ است.
 


Page Generated in 0/0062 sec