printlogo


کد خبر: 160044تاریخ: 1395/4/15 00:00
کوتاه و گویا

  عبدالرضا ناصرمقدسی، دبیر سیزدهمین کنگره بین‌المللی ام‌اس ایران از برگزاری این کنگره به منظور ارائه آخرین دستاوردهای حوزه درمان در19 تا 21 آبان در هتل المپیک تهران خبر داد.
  مهدی خواجوی، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در آستانه برگزاری دومین سمینار تومورهای سر و گردن خاطرنشان کرد: بزرگ شدن لوزه‌ها در کودکان باعث بیش‌فعالی شده و در بزرگسالان مشکلات قلبی و فشار خون را به همراه دارد.
  محمدعلی شعبانی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 7 با اشاره به انتقال  بسیاری از بیماری‌ها توسط جوندگان موذی گفت: با توجه به گرم شدن هوا و آغاز فصل تابستان، طرح ضربتی طعمه‌گذاری و مبارزه با جانوران موذی در این منطقه آغاز شده است.
  جواد خضرایی، مدیرعامل باغ موزه دفاع‌مقدس از برگزاری آیین افتتاحیه برنامه اردویی طعم جبهه با حضور مدیران موزه دفاع مقدس، مدیران کل، رؤسای مناطق و مربیان آموزش‌وپرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران یکشنبه بیستم تیرماه در تالار خلیج‌فارس موزه دفاع‌مقدس خبر داد. همچنین به گفته حسین هوشیار، مدیر باغ موزه قصر آیین معنوی جشن گلریزان برای درمان بیماران نیازمند با حضور رئیس کمیته امداد، مدیران شهرداری تهران، هنرمندان، ورزشکاران و خیرین در زورخانه باغ موزه قصر برگزار شد.
   مسعود شنتیایی رئیس هیات‌مدیره اتحادیه شرکت‌های فنی و مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه‌های ایمنی با اشاره به افزایش ظرفیت تولید تجهیزات حفاظت الکترونیک بر ضرورت توجه دولت به بخش خصوصی برای افزایش
۳۰ درصدی تولید محصولات الکترونیکی مرتبط با تجهیزات حفاظت الکترونیک تاکید کرد.
  جلال میرزایی، عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره راهکارهای کنترل مصرف بنزین اظهار داشت: راهکار جدی کنترل مصرف بنزین توسعه حمل‌ونقل عمومی است و دولت می‌تواند با حمایت از حمل و نقل عمومی جلوی رشد مصرف بنزین را بگیرد.
  الهام فلاح‌منشادی، پژوهشگر حمل و نقل شهری با اشاره به اینکه تعیین اولویت بین زیرگذر و روگذر براساس معیارهای گوناگونی انجام می‌‌شود، افزود: نتیجه مطالعه‌ای تحت عنوان «ارزیابی معایب و مزایای احداث زیرگذر عابر پیاده به جای پل‌های روگذر در تهران»،  نشان داد زیرگذر عابر پیاده، گزینه مناسب‌تری در مقایسه با پل‌های روگذر برای تردد عابران پیاده است.


Page Generated in 0/0089 sec