printlogo


کد خبر: 160050تاریخ: 1395/4/15 00:00
پشت پرده تماس استقلالی‌ها با حاج‌صفی
هیچکس سپاهان بی‌پول را دوست ندارد

حالا جنگ شدید بین 2 تیم استقلال و سپاهان برای جذب حاج‌صفی به وجود آمده است. آبی‌ها با قاطعیت می‌گویند اگر احسان به ایران بیاید فقط در استقلال بازی می‌کند و بس. آخرین ستاره که تیم‌ها برای جذبش کورس گذاشتند کسی نیست جز همانی که به وی لقب پسر سپاهان داده بودند.
احسان حاج‌صفی که سپاهانی‌ها با قاطعیت می‌گفتند او در ایران فقط و فقط لباس زرد را بر تن می‌کند اما حالا که بی‌پولی سراغ زردها آمده است هیچکس حاضر نیست با آنها کار کند. از این رو استقلال از فرصت مهیاشده نهایت استفاده را برده و با صحبت‌هایی که با مدیربرنامه‌های احسان حاج‌صفی انجام دادند قرار شده او بعد از بازگشت قطعی به ایران با استقلال قرارداد امضا کند. اما مدیران سپاهان که تصور می‌کردند حاج‌صفی عرق خاصی به این تیم دارد، پیشنهاد خود را برای او فرستادند که این پیشنهاد فعلا هیچ پاسخی در بر نداشته است. گویا سپاهان پیشنهاد 850 میلیونی برای این بازیکن ارسال کرده که قطعا حاج‌صفی حاضر نیست با این ارقام در لیگ برتر بازی کند. از آنجا که هیات‌مدیره سپاهان به مدیرعامل تاکید کرده هیچ بازیکنی حق گرفتن بیشتر از سقف را ندارد، احتمالا حاج‌صفی قید تیم سابقش را می‌زند. مگر اینکه برای احسان استثنا قائل شوند. اما در این بین استقلال با پیشنهاد بالای یک‌میلیارد و 300 میلیون منتظر نشسته تا به محض نرسیدن پیشنهاد اروپایی، این بازیکن شاخص را جذب کند. آبی‌ها برخلاف پرسپولیس که مدیرعاملش روی سقف و رعایت آن بسیار تاکید دارد تا به حال چند بازیکن را گرفتند که همگی آنها چند صد میلیون تومان از سقف مصوب بیشتر گرفتند.
با توجه به انفعال وزارت ورزش و ترس این موضوع که باز هم آبی‌ها مقابل وزارت ورزش و مجلس تحصن کنند، وزیر هیچ واکنشی به این قانون‌شکنی نداشته و به احتمال زیاد، حاج‌صفی آخرین بازیکنی است که به تیم منصوریان اضافه خواهد شد.
البته مدیر برنامه‌های این بازیکن شدیدا به دنبال پیدا کردن یک پیشنهاد اروپایی است؛ چیزی که فعلا وجود ندارد و شاید در بهترین حالت او هم عازم ترکیه شود. اگر این اتفاق نیفتد، آخرین بمب نقل و انتقالات را استقلال منفجر می‌کند. تیمی که کاری به سقف نداشت و هر که را اراده کرد گرفت.
 


Page Generated in 0/0069 sec