printlogo


کد خبر: 160053تاریخ: 1395/4/15 00:00
اخبار

گزارش سایت آلمانی از جزئیات توقف اتومبیل دژاگه توسط پلیس
توقف اتومبیل کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران توسط پلیس و ضبط گواهینامه اشکان دژاگه در سایت‌های آلمانی بازتاب داشته است. این اتفاق برای دژاگه صبح روز بعد از پیروزی تیم آلمان مقابل ایتالیا رخ داد. خبر توقف خودروی اشکان دژاگه توسط پلیس آلمان و ضبط گواهینامه کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران به خاطر رانندگی بعد از مصرف الکل رسانه‌ای شده است. یک سایت آلمانی در تشریح جزئیات این اتفاق نوشت: «اشکان دژاگه به شکل کاملا مشخصی با سرعت بالایی با اتومبیل خود در حال رانندگی بود. زمانی که پلیس او را ساعت ۸:۳۰ صبح متوقف کرد، از او تست الکل گرفته شد که این تست مثبت بود». در ادامه این گزارش آمده است: «دژاگه زمانی به خاطر خالکوبی‌هایش در ایران تحت فشار بود؛ حالا واکنش‌ها به این اتفاق در ایران چگونه خواهد بود؟ اشکان دژاگه در حال حاضر بازیکن تیم العربی قطر است. او بعد از پیروزی تیم‌ملی فوتبال آلمان برابر ایتالیا در جام ملت‌های اروپا به یک کلوب رفت تا این پیروزی را جشن بگیرد و صبح زود این کلوب را ترک کرد... گواهینامه دژاگه به سرعت ضبط شد، چرا که او از دادن نمونه خونی خودداری کرد». در بخش پایانی این گزارش هم به خالکوبی‌های دژاگه اشاره شده است: «سال ۲۰۱۵ دژاگه از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران به خاطر خالکوبی‌هایش تحت فشار بود و هنوز مشخص نیست به این اقدام این بازیکن چه واکنشی نشان داده خواهد شد. دژاگه سال ۲۰۰۷ بازیکن تیم زیر ۲۱ سال آلمان بود که از بازی مقابل اسرائیل خودداری کرده بود».

مهاجم آبی‌ها به جدایی نزدیک‌تر شد
مهاجم استقلال این تیم را در سفر به ارمنستان همراهی نکرد. کاروان استقلال ساعت 13 دیروز (دوشنبه) تهران را به مقصد ایروان جهت برگزاری یک اردوی آماده‌سازی ترک کرد. بازیکنان استقلال که از صبح دیروز در کمپ حجازی جمع شده بودند راهی فرودگاه امام خمینی شدند و به ایروان رفتند. در این سفر رابسون جانواریو هم حضور خواهد داشت و از مسؤولان استقلال مسعود معینی و نصرالله عبداللهی آبی‌ها را همراهی می‌کنند. در این سفر پورحیدری به دلیل بیماری آبی‌ها را همراهی نمی‌کند و البته سجاد شهباززاده هم که شب گذشته جلسه‌ای را با استقلالی‌ها برگزار کرد به دلیل عدم حصول نتیجه به ارمنستان نمی‌رود و این مساله احتمال جدایی او را قوت می‌بخشد.

تمایل بارسا برای جذب ستاره پرتغالی والنسیا
 با توجه به اینکه «خوآن ماتا» شانسی برای ماندن در منچستریونایتد ندارد و احتمالا به والنسیا می‌پیوندد، «آندره گومز» می‌تواند در پنجره نقل و انتقالات از «مستایا» به «نوکمپ» تغییر مکان بدهد. به نقل از اسپرت، بعد از اینکه سایر باشگاه‌های تراز اول اروپا از بستن قرارداد با «آندره گومز» منصرف شدند، بارسلونا تمایل خود را برای جذب ستاره والنسیا نشان داده است. این بازیکن ملی‌پوش پرتغالی در پنجره نقل و انتقالات فعلی مورد توجه چندین باشگاه از جمله منچستریونایتد و چلسی نیز بوده است. بنا بر گزارش‌ها، منچستریونایتد از خرید «گومز» صرفنظر کرده است در حالی که اگر وی باشگاه را به مقصد «نوکمپ» ترک کند، والنسیا به دنبال امضای قرارداد با «خوآن ماتا» برای جایگزینی او است.

افشین پیروانی سرمربی نفت تهران شد
مدیر تیم‌ملی فوتبال ایران فصل آینده به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران فعالیت خواهد کرد. به نقل از سایت باشگاه نفت تهران، افشین پیروانی پس از توافق با سرپرست باشگاه نفت تهران، سرمربی این تیم در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شد، این در حالی است که از علی دایی به عنوان گزینه سرمربیگری نفت تهران یاد شده بود.

تیموریان با ماشین‌سازی  قرارداد بست
آندرانیک تیموریان با باشگاه ماشین‌سازی به توافق رسید. آندرانیک تیموریان که مسؤولان پیکان طی هفته‌های گذشته منتظر پاسخ وی بودند رسما به تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پیوست. این بازیکن دیروز با قراردادی یک‌ساله به عضویت تیم تبریزی در آمد تا فصل آینده در جمع سبزپوشان حضور داشته باشد.
 


Page Generated in 0/0057 sec