printlogo


کد خبر: 160058تاریخ: 1395/4/15 00:00
اخبار

بازگشت رضا عطاران به تلویزیون
رضا عطاران مشاور و طراح مجموعه جدید «زیر آسمان شهر» شد. به گزارش مهر، رضا عطاران آخرین‌بار با سریال «بزنگاه» در مقام کارگردان و بازیگر در تلویزیون حاضر شده بود؛ سریالی که در ماه مبارک رمضان پخش شد و به دلیل حاشیه‌هایی که داشت باعث شد وی در این سال‌ها به جای تلویزیون در سینما به فعالیت بپردازد. چندی است خبرهایی مبنی بر ساخت «زیر آسمان شهر ۴» منتشر می‌شود؛ سریالی که مهران غفوریان بازیگر و کارگردان آن بود و رضا عطاران نیز نویسندگی و طراحی سری اول این مجموعه 90 شبی را بر عهده داشت. این مجموعه قرار است این بار هم به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه‌کنندگی مهران مهام به تولید برسد. حالا با تولید دوباره این مجموعه، عطاران کار طراحی و مشاوره سری چهارم آن را بر عهده دارد.
    
بازی «سفر جنجالی» همزمان با عید فطر به بازار می‌آید
بازی رایانه‌ای «سفر جنجالی» که یک بازی کاملا ایرانی و براساس سبک زندگی اسلامی- ایرانی است، همزمان با عید سعید فطر در سراسر کشور عرضه می‌شود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، شرکت رسانه‌گستر بنیسی که پیش از این بازی «عملیات انهدام» را تولید و منتشر کرده بود، این‌بار بازی «سفر جنجالی» را که براساس سبک زندگی اسلامی- ایرانی تولید شده است، همزمان با عید سعید فطر روانه بازار می‌کند. در این بازی که در مرحله اول در شمارگان ۲۰ هزار عدد منتشر می‌شود، المان‌های فرهنگی و مذهبی به تعداد زیاد به چشم می‌خورد به طور مثال در یک مرحله شخصیت‌های بازی وارد یک امامزاده می‌شوند و در آنجا باید به دنبال چند شیء قدیمی گمشده باشند یا در مکانی دیگر وارد یک فرش‌فروشی شده و در فرآیندی ناچارند محاسباتی را با چرتکه انجام دهند. کاربران می‌توانند با مراجعه به وبگاه این بازی به نشانی SafareJanjali.ir و پیش‌خرید این بازی با ۵۰ درصد تخفیف، از ۵۰۰ امتیاز ویژه نیز (برای مسابقه آنلاین بازی) به عنوان هدیه پیش‌خرید بهره‌مند شوند و از نخستین نفراتی باشند که بازی را تهیه می‌کنند و انجام می‌دهند و با استفاده از قابلیت رقابت آنلاین ملی کاملا اسلامی که در این بازی وجود دارد، از رقبای خود پیشی گیرند.

دردسر تازه برای کلینتون‌ها با انتشار کتاب «همکاران مجرم»
کتاب «همکاران مجرم» با تمرکز بر فعالیت‌ها و سیاست‌های کلینتون‌ها برای کسب درآمد شخصی از کاخ سفید به قلم جروم کورسی بزودی منتشر و روانه بازار کتاب می‌شود. به گزارش مهر، «همکاران مجرم: طرح کلینتون برای کسب درآمد شخصی از کاخ سفید» عنوان این اثر است که قرار است آگوست پیش‌رو منتشر و روانه بازار کتاب ایالات متحده آمریکا شود. کورسی در این کتاب با مرور عملکرد کلینتون‌ها پرده از فعالیت‌های سودجویانه آنها برداشته است. او در این کتاب درباره صدها میلیون دلار درآمد شخصی کلینتون‌ها از کاخ سفید صحبت می‌کند و پای بنیاد خیریه این زوج را به میان می‌کشد که در قالب این بنیاد بهره‌برداری‌های شخصی توسط کلینتون و همسرش صورت گرفته است. نویسنده در فصلی از کتابش با تمرکز بر این بنیاد به  سوءاستفاده کلینتون‌ها از مردم برای انجام کارهای خیر اشاره کرده و می‌گوید: بسیاری از مردم قربانی ساده‌انگاری خود شدند و با آنها همراهی کردند در حالی که نمی‌دانستند فعالیت‌های این مراکز تنها برای پر کردن حساب‌های شخصی‌شان است. کورسی پا را از این فراتر می‌گذارد و اسنادی را درباره همکاری دادستان کل ایالتی در ایالات متحده با کلینتون‌ها درباره تقلب‌های بشردوستانه این خانواده رو می‌کند. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، انتشار این کتاب قطعا برای هیلاری کلینتون و همسرش دردسرهای زیادی را درست خواهد کرد و حتی ممکن است موجب خروج هیلاری کلینتون از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ شود.

انتشار نماهنگ آرامش دل‌ها
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری اقدام به انتشار نماهنگی با عنوان «آرامش دل‌ها» کرده است.  به گزارش تسنیم، یکی از برنامه‌هایی که از ابتدای دوران رهبری حضرت آیت‌‌الله خامنه‌‌ای در حسینیه امام خمینی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، نماز جماعت ظهر و عصر ماه مبارک رمضان به امامت رهبر معظم انقلاب است که شرکت عموم مردم در این برنامه امکانپذیر است.  نماهنگ «آرامش دل‌ها» محصول پایگاه اطلاع‌رسانی
KHAMENEI.IR شامل تصاویر متفاوت و دیده نشده‌‌ای از سبک حضور و اقامه نماز ظهر و عصر رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی و حال و هوای مردم حاضر در حسینیه در ماه مبارک رمضان است.
 


Page Generated in 0/0062 sec