printlogo


کد خبر: 160115تاریخ: 1395/4/19 00:00
اخبار

انتصابات فرمانده کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای فرمانده کل قوا، طی احکام جداگانه‌ای انتصاباتی را در ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) صورت دادند. بر این اساس، سردار خلبان علی عبداللهی به سمت معاونت هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد. متن حکم فرمانده معظم کل قوا به سردار عبداللهی، به شرح ذیل است:
سردار سرتیپ پاسدار خلبان علی عبداللهی
بنا به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و نظر به تعهد و مسؤولیت‌های مختلف در نیروهای مسلح و دستگاه‌های کشوری، شما را به سِمَت معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم. تلاش مدبرانه در ارتقای سطح هماهنگی‌های نیروهای مسلح با نظر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مورد نظر است. از تلاش‌های امیر سرلشکر حسین
حسنی سعدی در مدت تصدی این مسؤولیت تشکر و قدردانی می‌نمایم. توفیق همگان را از خداوند بزرگ مسألت دارم.
سید علی خامنه‌ای ـ 13/4/95
فرمانده کل قوا در حکم دیگری، امیر سیدعبدالرحیم موسوی را به جانشینی ستاد کل نیروهای مسلح منصوب کردند. متن حکم فرمانده معظم کل قوا به امیر موسوی به شرح ذیل است:
 امیر سرتیپ سیدعبدالرحیم موسوی
بنا به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم. تلاش مجدانه در هم‌افزایی توانمندی و آمادگی نیروهای مسلح با نظر رئیس ستاد کل مورد نظر است. از تلاش‌های مخلصانه سردار سرلشکر غلامعلی رشید در مدت تصدی این مسؤولیت تشکر و قدردانی می‌نمایم. توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسألت دارم.
سید‌علی‌خامنه‌ای ـ 13/4/95
به گزارش فارس، با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، سردار سرلشکر غلامعلی رشید به فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) منصوب شد.این قرارگاه طراحی و هماهنگی عملیاتی نیروهای مسلح را برعهده دارد.سرلشکر رشید پیش از این جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بود که با حکم رهبر انقلاب جای خود را به امیر سیدعبدالرحیم موسوی داد.

غارتگری 950 مدیر در کشور با فیش‌های نجومی
امام جمعه موقت تهران گفت: گزارشی از منبع موثق به دست ما رسیده که 950 نفر در این کشور غارتگری کردند، این رقم کمی نیست، 950 مدیر حقوقی بین 15 تا 50 میلیون تومان دریافت می‌کنند،‌ این افراد مدیران بخش‌های بانکی، بیمه‌ای و شرکت‌های دولتی بوده‌اند که رقم بالاتر از 50 میلیون تومان را هم شنیده‌ایم که عده‌ای از آنان دریافت کرده‌اند. به گزارش فارس،‌ آیت‌الله موحدی‌کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند بیت‌المال صاحب ندارد و هرچه بتوانند به هر عنوانی از بیت‌المال برداشت کنند، زرنگی محسوب می‌شود، تأکید کرد: اشتباه می‌کنید، حتی یک ریال بیت‌المال هم صاحب دارد و صاحب این ریال‌ها و تومان‌ها و میلیون‌ها، 80 میلیون ایرانی هستند. امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: برخی مدیران رقم بیش از 200 میلیون تومان حقوق دریافت کرده‌اند، این افراد چه کسانی هستند که مثل زالو به این نظام چسبیده‌اند و خون ملت را می‌مکند و اجازه نمی‌دهند خون به مظلومان و محرومان مملکت برسد. آیت‌الله موحدی‌کرمانی گفت: می‌گویند بودجه نیست، نه، بودجه هست ولی در کنار بودجه‌های کلان، دزد هم فراوان هست، آیا مسؤولان مربوط خواب بودند؟ این همه غارت و دزدی انجام شد اما مسؤولان خواب بودند؟

چرا در شرایطی‌ که مردم در فشارند برخی«حقوق نجومی» می‌گیرند؟
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت باید با شفافیت و قاطعیت با فیش‌های نجومی برخورد کند تا در مردم این سوال ایجاد نشود که چرا در شرایطی که تا این حد از نظر اقتصادی و معیشتی در فشار هستند عده‌ای به‌عنوان مدیران سطح بالا حقوق‌های چند ده‌میلیونی و چند صدمیلیونی می‌گیرند؟ غلامعلی حدادعادل در گفت‌وگو با تسنیم، افزود: موضوع حقوق‌های نجومی و پرداخت‌های چندده و چندصد میلیونی به برخی مدیران مساله‌ای نیست که بتوان بسادگی از کنارش گذشت و با این توجیه که تقصیر چه کسی است، این مساله حل نمی‌شود.


Page Generated in 0/0053 sec