printlogo


کد خبر: 160120تاریخ: 1395/4/19 00:00
سرخط خبر

واردات آمریکا از ایران در ۵ ماه نخست سال جاری میلادی و همزمان با اجرایی شدن برجام به 6/27 میلیون دلار رسیده است.
واردات روغن پالم در بهار 95 در مقایسه با بهار پارسال، ۱۲۱ درصد از لحاظ وزنی و ۹۶ درصد از لحاظ ارزشی افزایش داشته و به ۱۰۰ هزار تن رسیده است.
تسنیم نوشت: با وجود ممنوعیت واردات گندم در سال ۹۵، در بهار امسال  ۵۲۳ هزار تن گندم خوراکی به ارزش ۱۳۱ میلیون دلار به صورت رسمی به کشور آمده است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی اطلاعات مشتریان و حساب‌های بانکی را در اختیار FATF قرار نمی‌دهد. مذاکرات ما با گروه ویژه اقدام مالی در زمینه مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم است و مصادیق تروریسم را نیز خود ایران تعیین می‌کند.
شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: کارت‌های اعتباری 2 هزار تومانی تلفن همگانی توزیع شده در سال‌های 92 تا 94 تا پایان شهریور امسال معتبر است.
مدیرعامل بانک پارسیان با بیان اینکه تنها 97 هزار حساب موسسه ثامن‌الحجج تعیین تکلیف نشده است، گفت: اگر تعیین تکلیف دارایی‌های ثامن‌الحجج انجام شود، با سرعت بیشتری می‌توانیم مطالبات صاحبان این 97 هزار حساب را پرداخت کنیم.
محمود شهشهانی‌پور، معاون اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام اینکه نسبت شاغلان به بازنشستگان برخلاف استاندارد به کمتر از یک نفر رسیده است، گفت: با هدف‌ ایجاد بانک یا بیمه یک هلدینگ مالی ایجاد شد تا مجموع 2500 میلیارد تومان منابع را مدیریت کند.
رویترز اعلام کرد: کشورهای اروپایی از ایران و 4 کشور روسیه، برزیل، صربستان و اوکراین به اتهام دامپینگ آهن و فولاد در بازارهای جهانی شکایت کردند.
ابوالفضل فتح‌اللهی، نایب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران گفت: تامین اجتماعی به دنبال این است که سن بازنشستگی را بالا ببرد و از آن سو نیز برای اینکه هزینه‌های این سازمان کاهش یابد برخی مشاغل سخت و زیان‌آور را حذف کرده است.
سازمان توسعه تجارت در نامه‌ای به دفتر صادرات گمرک ایران اعلام کرد: صادرات طلا، نقره و پلاتین تولید معادن داخل، پس از تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت و داشتن مجوز بانک مرکزی بلامانع است.
در جریان فعالیت ربات تلگرامی ایرانسل مشخصات مشترکان با کدهای 0935، 0936، 0938،0937 و 0939 لو رفت اما کدشماره‌های 0930، 0933، 0901، 0902 و 0903 از این خطر در امان ماندند.
  تولید انواع خودرو در کشور با رشد 9/5 درصدی از ۱۰۰ هزار و ۶۰۶ دستگاه در خرداد ۱۳۹۴ به ۱۰۶ هزار و ۵۵۴ دستگاه در خرداد امسال افزایش یافته است.
 


Page Generated in 0/0049 sec