printlogo


کد خبر: 160151تاریخ: 1395/4/19 00:00
اخبار

بدرقه کیارستمی از مقابل کانون پرورش فکری
آیین بدرقه عباس کیارستمی روز یکشنبه ۲۰ تیرماه از مقابل ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، آیین بدرقه عباس کیارستمی روز یکشنبه 20 تیرماه از مقابل ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب ساعت 8:30 برگزار می‌شود. بنابر این گزارش، طبق تصمیم خانواده ایشان و اعضای ستاد برگزاری، از آنجا که این هنرمند اولین فیلم‌هایش را در کانون پرورش فکری ساخته است، قرار بر این شد آیین بدرقه از مقابل ساختمان کانون در خیابان حجاب برگزار شود. پیکر عباس کیارستمی روز گذشته به تهران منتقل شد و خاکسپاری در لواسان خواهد بود. عباس کیارستمی که برای درمان بیماری خود به فرانسه رفته بود بعد از ظهر دوشنبه 14تیرماه در گذشت.

بهمن زرین‌پور درگذشت
بهمن زرین‌پور، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در سن ۷۵سالگی درگذشت.  به گزارش تسنیم، بهمن زرین‌پور، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که فعالیتش را در سینما با «دستیاری» در فیلم ستارخان به‌ کارگردانی زنده‌یاد علی حاتمی آغاز کرده بود، درگذشت. وی در سال‌های اخیر به بیماری سرطان مبتلا شده بود و بتازگی پزشکان از وی قطع امید کرده بودند. زرین‌پور در فیلم‌های سینمایی مانند «حکایت عاشقی»، «پاداش» و «دختری با کفش‌های کتانی» نیز ایفای نقش کرده بود. «گالش‌های مادربزرگ»، «عطر گل یاس» و «آوای فاخته» از جمله سریال‌های پربیننده سال‌های پیش تلویزیون بود که زرین‌پور نویسندگی و کارگردانی آنها را به‌عهده داشته است. بهمن زرین‌پور متولد 1320 در کرمانشاه بود. وی فعالیت سینمایی را با بازی در فیلم «فدایی» (1351) ساخته رضا علامه‌زاده آغاز کرد و همسر مینا جعفرزاده بازیگر سینما و تلویزیون  بود.

تهیه‌کننده برنامه «کدبانو»:
رمز موفقیت، صمیمیت با مخاطبان است
تهیه‌کننده برنامه «کدبانو» و «از لاک جیغ تا خدا» درباره موفقیت تولید این 2 برنامه گفت: صمیمیت با مخاطبان دلیل موفقیت برنامه‌های مخاطب‌محور است و ما در تولید آثار از همین صمیمیت استفاده کردیم. به گزارش تسنیم، هاشم تفکری‌بافقی، تهیه‌کننده برنامه‌های «کدبانو» و «از لاک جیغ تا خدا» گفت: برای ساخت برنامه «کدبانو» از برخی شبکه‌های خارجی الگو گرفتم و سعی کردم صمیمیت این برنامه‌ها را در ساخت «کدبانو» و «از لاک جیغ تا خدا» مورد توجه قرار دهم. موفقیت این برنامه‌ها به خاطر این بود که مخاطبان آن از بین مردم انتخاب می‌شدند و جلوی دوربین می‌آمدند که حرف‌هایی که می‌خواهند بزنند و غیرمستقیم افکار خود را در برنامه بنیان‌گذاری ‌کنند. تهیه‌کننده برنامه «کدبانو» اظهار کرد: برنامه سال گذشته «کدبانو» با موضوع زنان تازه‌مسلمان خارجی در بین برنامه‌های شبکه افق مقام اول را کسب کرد و پربازدیدترین برنامه این شبکه شد. این موضوع باعث شد مدیران شبکه افق از من درخواست کنند برای عید نوروز امسال قسمت‌های جدیدی از این برنامه را بسازیم و موضوع زنان تازه مسلمان خارجی را ادامه دهیم؛ من این دفعه طرح و سوژه‌ای جدید برای این فصل از برنامه مطرح کردم و گفتم در فصل جدید برنامه «کدبانو» را به موضوع خانواده شهدای دفاع‌مقدس اختصاص دهیم و از آنها بخواهیم شیرینی‌های مخصوص شهر خود را تهیه کنند، مدیران شبکه هم از این موضوع استقبال کردند. تهیه‌کننده برنامه«از لاک جیغ تا خدا» درباره اولین باری که این فضای صمیمی را تجربه کردند، گفت: این فضای صمیمی را برای اولین بار در برنامه «از لاک جیغ تا خدا» امتحان کردیم؛ در آنجا افراد می‌آیند و داستان خود را بازگو می‌کنند. فرد مورد مصاحبه قبلاً محجبه نبوده است اما در حال حاضر توبه کرده و محجبه شده است، البته در آنجا کار حساس‌تر بود، چرا که ممکن بود بحث آبروی افراد وسط باشد.


Page Generated in 0/0054 sec