printlogo


کد خبر: 160156تاریخ: 1395/4/19 00:00
اخبار

پوگبا مقصد خود را لو داد
ستاره تیم‌ملی فرانسه و باشگاه یوونتوس به خانواده خود اطلاع داده است، به تیم منچستر یونایتد خواهد پیوست. به نوشته روزنامه اکیپ فرانسه، پل پوگبا که مورد توجه رئال‌مادرید نیز قرار دارد به نزدیکان خود گفته است قصد دارد پیشنهاد رئال‌مادرید را رد کند و به اولدترافورد بازگردد. به گزارش اکیپ،  در پی ابراز تمایل پوگبا به پیوستن به منچستر یونایتد، شانس این تیم  برای جذب این بازیکن در رقابت با رئال مادرید،بسیار زیاد شده است. شیاطین سرخ در کنار رئال‌مادرید از جمله مشتریان جدی هافبک تیم‌ملی فرانسه هستند. با وجود گزارش روزنامه‌های انگلیسی مبنی بر اینکه  برای پوگبا مادرید در اولویت قرار دارد، اکیپ مدعی است این ستاره  23 ساله که چندی قبل در اولدترافورد بوده  به نزدیک‌ترین دوستان و خانواده خود گفته است در نظر دارد دوباره با یونایتدها قرارداد امضا کند. تیم مورینیو تابستان  امسال با مینو رایولا، نماینده  پوگبا مدام در تماس بوده است. مدل موی جدید پوگبا در دیدار مقابل آلمان که نمادی از باشگاه یونایتد بود، شایعه پیوستن او به این تیم را بیش از پیش قوت بخشید.

تلاش برای حفظ نقش یوز ایرانی
فدراسیون فوتبال ایران در تلاش و رایزنی برای حفظ نقش یوزپلنگ ایرانی روی پیراهن تیم‌ملی فوتبال است. محمدرضا ساکت، مدیر تیم‌های ملی درباره تداوم نقش یوز ایرانی روی پیراهن تیم‌ملی در مسابقات آینده این تیم گفت: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های فدراسیون موضوعات مربوط به مسؤولیت‌های اجتماعی است و بحث محیط‌زیست برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد، تلاش می‌کنیم نقش یوز ایرانی را که اخیرا به عنوان یکی از نمادهای فوتبال کشور معرفی شده روی پیراهن تیم‌ملی حفظ کنیم. تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل با لباس‌هایی به میدان رفت که نقش یوزپلنگ ایرانی روی آن نقش بسته بود.

بیلسا از مربیگری در لاتزیو
استعفا کرد
سرمربی آرژانتینی و جدید تیم فوتبال لاتزیو تنها 2 روز در این تیم فعالیت و در نهایت هم استعفا کرد. به نقل از آ.اس، مارسلو بیلسا پس از استعفای خود از هدایت لاتزیو همه را شگفت‌زده کرد. سرمربی آرژانتینی 2 روز پیش با باشگاه ایتالیایی قرارداد امضا کرده بود. باشگاه  لاتزیو اعلام کرد بیلسا از برعهده گرفتن هدایت این تیم پشیمان شده است. هنوز دلایل این استعفا مشخص نیست اما به نظر می‌رسد این باشگاه ایتالیایی غرامت درخواست کند. همچنین باشگاه لاتزیو اعلام کرد سیمونه اینزاگی، سرمربی موقت این تیم در فصل گذشته، بار دیگر هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. این نخستین باری نیست که بیلسا چنین تصمیمات عجیبی می‌گیرد. تابستان سال گذشته پس از شکست مارسی، در هفته‌ اول و بدون هیچ دلیلی از مربیگری در این باشگاه استعفا و باشگاه را ترک کرد. هنوز استعفای این سرمربی آرژانتینی رسمی نشده است ولی احتمال دارد این تصمیم به خاطر علاقه‌مندی فدراسیون فوتبال آرژانتین به بیلسا برای هدایت تیم‌ملی این کشور باشد. یکی از مطبوعات آرژانتینی او را به عنوان دومین سرمربی محبوب مردم آرژانتین معرفی کرد.

نقش مندس در مربیگری کی‌روش در تیم‌ملی فوتبال انگلیس
اتحادیه فوتبال انگلیس از خورخه مندس که کارلوس کی‌روش یکی از موکل‌های اوست درخواست کرده در انتخاب سرمربی تیم‌ملی انگلیس به این اتحادیه کمک کند. به نقل از مترو، روی هاجسون که در یورو 2016 سرمربی تیم‌ملی فوتبال انگلیس بود، بعد از نمایش ضعیف تیمش در یورو از سمت خود استعفا کرد. به نظر می‌رسد پروسه انتخاب سرمربی جدید فوتبال انگلیس آغاز شده است اما برای انتخاب سرمربی جدید این تیم باید چند ماه منتظر ماند. در این بین، اتحادیه فوتبال انگلیس از خورخه مندس، یکی از قدرتمندترین مردان فوتبالی جهان که مدیر برنامه چندین بازیکن و مربی است، خواست در انتخاب سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال انگلیس به آنها کمک کند.  بدین ترتیب مندس به اتحادیه فوتبال انگلیس کمک می‌کند جانشین روی هاجسون در تیم‌ملی فوتبال انگلیس مشخص شود. ژوزه مورینیو، یکی از موکل‌های مندس است که احتمال حضورش در تیم‌ملی فوتبال انگلیس بسیار بعید است، چراکه او بتازگی هدایت باشگاه منچستریونایتد را پذیرفته است. البته گزینه‌هایی همچون لوییس فیلیپه اسکولاری و کارلوس کی‌روش نیز برای مندس باقی‌ مانده است که ممکن است این ایجنت فعال فوتبالی، آنها را به اتحادیه فوتبال انگلیس معرفی کند. کارلوس کی‌روش البته قبلا در فوتبال انگلیس کار کرده است و می‌تواند یکی از گزینه‌های مندس برای اتحادیه فوتبال انگلیس باشد.


Page Generated in 0/0049 sec