printlogo


کد خبر: 160218تاریخ: 1395/4/20 00:00
اخبار

درآمد یک‌میلیارد و 390 میلیون یورویی فرانسه
اتحادیه فوتبال اروپا درآمد میزبانی رقابت‌های یورو برای فرانسه را یک‌میلیارد و و 390 میلیون یورو اعلام کرد که از این رقم 200 میلیون آن مالیات خواهد بود.  به نقل از ساکرنت، یورو 2016 در آستانه تمام شدن است و با دیدار فرانسه برابر پرتغال در فینال، پرونده این رقابت‌ها بسته خواهد شد. اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد پیش‌بینی می‌شود حدود 350 میلیون نفر دیدار فینال یورو را نگاه کنند. یوفا همچنین اعلام کرد درآمد این رقابت‌ها، یک‌میلیارد و 390 میلیون یورو بوده که این رقم نسبت به دور قبل 34 درصد افزایش یافته است. این افزایش درآمد به خاطر زیاد شدن تعداد تیم‌های شرکت‌کننده از 16 تیم به 24 تیم بوده است. میزبانی این رقابت‌ها توسط فرانسه باعث شد این کشور نفس راحتی از نظر اقتصادی بکشد و حدود یک‌میلیارد و 200 میلیون یورو پول به اقتصاد این کشور تزریق شود.

۳ فوتبالیست و یک مربی  قربانی جدید داعش
گروه تروریستی داعش ۳ بازیکن و یک مربی باشگاه الشباب استان «رقه» سوریه را به قتل رساند.  به گزارش فارس، گروه تروریستی- تکفیری داعش روز جمعه در استان «رقه» سوریه 3 فوتبالیست و یک مربی باشگاه الشباب را به قتل رساند. منابع داخلی سوریه خبر دادند این گروه تروریستی 5 نفر را سر بریدند. در میان آنها 3 بازیکن و یک مربی باشگاه الشباب بود. اسامه ابوکویت، نهاد الحسین و احسان الشواخ 3 بازیکن قربانی تکفیری‌ها هستند. احمد الشواخ برادر احسان که یکی از مربیان تیم الشباب است نیز یکی دیگر از قربانیان بود.

ماریچ در اوکراین تمدید می‌کند
مدافع کروات پرسپولیس در اردوی اوکراین به پرسپولیس اضافه خواهد شد. پس از پایان فصل، قرارداد لوکا ماریچ با پرسپولیس به اتمام رسید و این مدافع به کشورش بازگشت. اما پس از اینکه مدیران باشگاه نتوانستند مدافع جایگزین جذب کنند، با درخواست برانکو، باشگاه مذاکرات خود را با ماریچ برای تمدید قرارداد از سر گرفت.  طبق اعلام ترکاشوند، ماریچ طی یکی، دو روز آینده به اوکراین می‌رود تا ضمن امضای قرارداد خود، به اردوی پرسپولیس ملحق شود.

گرگ‌ها نگرانی جدید مسؤولان امنیتی المپیک
یک گروه تروریستی مسلح موجب شدند نگرانی و دردسرهای جدیدی برای مسؤولان برگزاری المپیک ریودوژانیرو ایجاد شود.  به نقل از سایت aips، در ماه‌های اخیر یکی از نگرانی‌های اصلی برای برگزاری بازی‌های المپیک ریو، مشکل امنیت در این شهر بوده است. یکی از مسائلی که اخیرا مسؤولان امنیت ریو با آن مواجه هستند، گروه تروریستی «گرگ‌های تنها» است که جزو حزب رادیکال محسوب می‌شوند و از داعش نیز خطرناک‌تر به نظر می‌رسند.  طبق گزارش سرویس هوشمند برزیل، یکی از نگرانی‌های بزرگ دولت رادیکال‌هایی هستند که داعش را همراهی می‌کنند. اخیرا نیز مسؤولان امنیتی در تلگرام رد و بدل شدن پیام‌هایی به زبان پرتغالی را مشاهده کردند که نشان از تلاش داعش برای افزایش نفوذ خود در برزیل داشته است.  وزارت دفاع برزیل، پلیس فدرال و آژانس هوشمند امنیتی، کلاس‌های آموزشی برای داوطلب‌ رانندگان تاکسی و ماموران هتل‌ها در نظر گرفتند تا آنها یاد بگیرند در صورت لزوم چگونه با اینگونه خطرات برخورد کنند.

افشای جمله توهین‌آمیز ماتراتزی به زیدان
ماتراتزی که باعث اخراج «زین‌الدین زیدان» در دیدار پایانی جام‌جهانی ۲۰۰۶ شد از آنچه در آن لحظه به بازیکن حریف گفت، پرده برداشت.  وی به اکیپ گفت: تصمیم داشتم در این باره کتابی بنویسم چون همه از من در این باره می‌پرسیدند. آنچه من گفتم واقعا احمقانه بود اما سزاوار چنین واکنشی از جانب زیدان نبودم. در رم، ناپل، تورین، میلان یا پاریس شما حرف‌هایی بدتر از این می‌شنوید.  وی افزود: آنچه من به زیدان گفتم درباره خواهرش بود، نه مادرش. مادر من وقتی تنها ۱۵ سال سن داشتم فوت شد بنابراین من هیچ وقت به مادر او دشنام نمی‌دادم. بعضی اوقات در ایتالیا مردم در خیابان به من می‌گویند: «مارکو، خوب کردی که بهش ضربه زدی» این جمله مرا عصبانی می‌کند چون کسی که ضربه را دریافت کرد من بودم. و این نشان می‌دهد که چقدر این داستان تغییر کرده است. البته خیلی اتفاق بزرگی نیست و برای من نفرت‌انگیز نیست اما هرگز به مادر زیدان بی‌احترامی نکردم.
 


Page Generated in 0/0048 sec