printlogo


کد خبر: 160252تاریخ: 1395/4/21 00:00
سرخط خبر

 رئیس کل بیمه مرکزی گفت: جدا کردن بیمه عمر و غیرعمر در دستور کار بیمه مرکزی قرار دارد.
 سخنگوی خرید تضمینی گندم گفت: تاکنون 6 میلیون و 325 هزار و 859 تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری و ۵۱ هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال پول خرید تضمینی گندم به کشاورزان پرداخت شده است.
 رئیس انجمن صنایع پروفیل پوپی‌وی‌سی از تخصیص سهمیه ۱۳۰۰ تنی مواد اولیه مورد نیاز این صنعت به 2 پیرزن با کارت بازرگانی شبهه‌دار خبر داد و گفت: این در حالی است که تولیدکنندگان با مشکل کمبود مواد اولیه روبه‌رو هستند.
 مجمع جهانی اقتصادی فهرست سالانه خود درباره میزان آمادگی شبکه‌ای کشورهای مختلف جهان را منتشر کرده که در این فهرست ایران از نظر میزان آمادگی شبکه‌ای رتبه 92 را در میان 139 کشور جهان کسب کرده است.
 آرش کردی، مدیرعامل توانیر گفته است: در صورتی که مردم صرفه‌جویی در مصرف برق را بویژه در ساعات پیک در دستور کار قرار ندهند، احتمال وقوع خاموشی‌ها وجود دارد.
 معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام اینکه نباید در اصلاح قانون نظام بانکی کشور عجله کنیم، اعلام کرد: این لایحه در یک ماه آینده تقدیم مجلس می‌شود.
 یک مقام مسؤول در وزارت کار گفت: بیش از ۹۰ درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی قادر به استخدام در بخش‌های دولتی نیستند.
 سیدمهدی حسینی، رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی گفت: عدم‌النفع مستقیم تاخیر در اجرایی شدن مدل جدید قراردادی صنعت نفت و تعویق پروژه‌ها، ماهانه حدود ٤ میلیارد دلار است که با احتساب هزینه‌های غیرمستقیم ناشی از تاخیرها، به بیش از 2 برابر رقم فعلی بالغ می‌شود.
 صادرکنندگان منسوجات هند خواستار کاهش تعرفه‌های واردات پوشاک در ایران هستند و مقامات مالیاتی ایران با کاهش تعرفه واردات منسوجات و پوشاک به 20 تا 25 درصد یا حتی پایین‌تر در 2 سال آینده موافقت کردند.
 عباس هاشمی، مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی از ابلاغ بخشنامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای حذف شرط سقف حقوق 5/1 میلیون تومانی برای دریافت کارت‌های اعتباری خرید کالا خبر داد.
 


Page Generated in 0/0049 sec