printlogo


کد خبر: 160261تاریخ: 1395/4/21 00:00
کوتاه و گویا

  محمد حاجی‌رسولی‌ها، مشاور وزیر نیرو از برگزاری نشست تخصصی بحران آب در ایران و جهان در حاشیه اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016، در یکی از سالن‌های همایش برج میلاد تهران خبر داد.
  رضا شیران‌خراسانی، نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، یکی از معضلات و تهدیدهای جدی در کلانشهرها از جمله تهران را وجود بافت‌های فرسوده دانست و بر اهمیت و ضرورت همکاری میان شهرداری، دولت، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، شهروندان و دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع این تهدید و بحران تأکید کرد.
  مهدی خواجوی، رئیس انجمن جراحان گوش،‌ گلو، بینی و سر و گردن در آستانه برگزاری دومین سمینار تومورهای سر و گردن گفت: در حال حاضر از عضله‌ بازو، ساق پا و شکم به عنوان جایگزین زبان در برخی بیماران مبتلا به سرطان زبان استفاده می‌شود.
  سیدمجتبی کساییان، معاون برنامه‌ریزی شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه 3 درصد جمعیت تهران در این منطقه استقرار یافته‌اند، اظهار داشت: منطقه 6 بالاترین سطح سواد را بین مناطق تهران داراست.
  احمد عامری، دبیر انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران از ورود غیرقانونی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه درمان سرطان‌هاى توپر (غیر خونى) خبر داد و افزود: رئیس دانشگاه تمام بیماران را به بیمارستان دولتی که تحت نظارت خود است جذب کرده و حق انجام شیمی‌درمانی را از سایر متخصصان سلب کرده است.
  افشین علیخانی، مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرکت هلال‌احمر ایران در نشست هماهنگی و بازبینی فرآیندهای واحدهای پاسخ اضطراری، بیان داشت: در این جلسه پس از تایید اطلاعات خوداظهاری جمعیت از سوی نمایندگان فدراسیون و جمعیت‌های ملی و ثبت اطلاعات در سامانه فدراسیون، هلال‌احمر ایران به مجموعه جمعیت‌های ملی دارای تیم‌های واکنش سریع، ملحق شد.


Page Generated in 0/0052 sec