printlogo


کد خبر: 160264تاریخ: 1395/4/21 00:00
اخبار

انسداد 260 حلقه چاه غیرمجاز
مدیر امور منابع آب گرگان و آق‌قلا گفت: سال گذشته 60 چاه غیرمجاز در شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا پر و مسلوب‌المنفعه شد و امسال نیز  260 حلقه چاه غیرمجاز در برنامه انسداد قرار دارد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، محسن جدیدی با بیان اینکه بیش از 200 پرونده چاه غیرمجاز در جریان رسیدگی در مراجع قضایی شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا است، اظهار کرد: این تعداد پرونده جهت سیر مراحل قانونی مطابق ماده 45 قانون توزیع عادلانه آب به مراجع قضایی ارسال شده است تا پس از اخذ آرای مربوطه نسبت به پر و مسلوب‌المنفعه کردن آن اقدام شود. وی افزود: براساس دستورالعمل‌های طرح تعادل‌بخشی دشت‌های کشور بر مبنای برنامه سالانه از فروردین‌ماه 95 با صدور اطلاعیه محدودیت منابع آبی، ممنوعیت کشت شالی، توزیع و نصب در مراکز تجمع روستاهای منطقه مانند مساجد، حسینیه‌ها و مراکز بهداشتی، نسبت به اطلاع‌رسانی علما و روحانیان و بهره‌برداران اقدام شد.  وی بیان کرد: از ابتدای تیرماه 95 گروه‌گشت و بازرسی این امور را انجام  داده‌اند.


کمک‌های فولاد مبارکه به مددجویان کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان به همراه معاونان توسعه مشارکت‌های مردمی و حمایت و سلامت این اداره کل، در دیدار با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، کمک‌های این شرکت در یاری رساندن به مددجویان تحت پوشش این کمیته را ارزشمند خواند. در این دیدار مدیرکل امداد استان با اشاره به حمایت این کمیته از 96 هزار خانواده در استان گفت:  96 هزار خانواده با جمعیتی بالغ بر 185 هزار نفر در استان اصفهان تحت حمایت کمیته امداد هستند. وی گفت: در سال گذشته 7800 شغل با اعتباری بالغ بر  92 میلیارد تومان برای خانواده‌های تحت حمایت ایجاد شد که این مقدار 15 درصد بیشتر از تعهدی است که در شورای اشتغال استان داشته‌ایم. وی یادآور شد: به‌طور متوسط ماهانه بیش از 6 میلیارد تومان برای مستمری خانواده‌های تحت حمایت و بالغ بر 4 میلیارد تومان برای درمان و بیمه مددجویان استان هزینه می‌شود.


بانک شهر در نمایشگاه  بانک و بیمه
رئیس مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر از حضور این بانک در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی بانک شهر، فرشاد فخیمی با بیان این مطلب اظهار کرد: در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، بانک شهر به همراه شرکت‌های تابعه به معرفی آخرین دستاوردهای خود خواهد پرداخت. وی افزود: در این دوره نمایشگاه، بانک شهر در فضایی به وسعت 440مترمربع، آخرین تکنولوژی‌های روز بانکی از جمله دستگاه خودبانک(VTM)، خوددریافت، خودپرداز و... را به نمایش گذاشته است. به گفته رئیس مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مدیریت‌های امور سهام، بازاریابی، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی 8655 و 10شرکت تابعه این بانک در این نمایشگاه حضور دارند. بر این اساس، نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از 20 تا 23 تیرماه در  محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی با خدمات بانک شهر از ساعت 10 تا 18 به سالن 38 غرفه 104 مراجعه کنند.
 


Page Generated in 0/0156 sec