printlogo


کد خبر: 160272تاریخ: 1395/4/21 00:00
رویدادها

ملیحه نیکجومند همسایه ثریا حکمت در قطعه هنرمندان شد
پیکر زنده‌یاد «ملیحه نیکجومند» از مقابل خانه پسرش با حضور جمعی از هنرمندان به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شد و در طبقه دوم مزار مرحوم ثریا حکمت آرام گرفت.  به گزارش فارس، صبح دیروز پیکر ملیحه نیکجومند، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از مقابل خانه پسرش با حضور جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع شد.  در این مراسم چهره‌هایی نظیر علی دهکردی، مهتاب کرامتی، امیر نوری، بهروز شعیبی، علی مسعودی، کاظم بلوچی، آرش مجیدی، سعید نعمت‌الله، هدایت هاشمی، فرهاد بشارتی، حبیب اسماعیلی، کامران ملکی، پرستو صالحی و حدیث فولادوند حضور داشتند.

راهیابی ۲۵نماهنگ به بخش مسابقه جشنواره مقاومت
آثار نماهنگ راه‌یافته به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت معرفی شدند.  به گزارش فارس، آثار نماهنگ راه‌یافته به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت معرفی شدند و هیاتی متشکل از آقایان: حمید بهمنی، عبدالله باکیده، مهدی فیوضی، محمد بیاتی و امیر نصیربیگی پس از بررسی و ارزیابی 93 اثر دریافتی دبیرخانه جشنواره، 25 اثر را برای رقابت در بخش مسابقه این دوره از جشنواره انتخاب کردند.گفتنی است، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس از 2 تا 9 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

پیکر مهدیه الهی‌قمشه‌ای از تالار وحدت تشییع می‌شود
مراسم تشییع پیکر مهدیه الهی‌قمشه‌ای دوشنبه (امروز) ساعت ۹ صبح از مقابل تالار وحدت برگزار خواهد شد.  به گزارش فارس، مراسم تشییع پیکر مهدیه الهی‌قمشه‌ای امروز از مقابل تالار وحدت برگزار خواهد شد. این شاعر و محقق نام‌آشنای ادبیات فارسی که از 22 خردادماه در پی مشکلات تنفسی در بیمارستان بستری بود عصر شنبه در بیمارستان درگذشت.  مهدیه الهی‌قمشه‌ای متولد 1316 هجری خورشیدی، شاعر، مولوی‌شناس و محقق ادبیات عرفانی است. برخی آثار این شاعر عبارتند از بهار عشق (منتخب اشعار)، معبد عشق (مجموعه اشعار) و کربلا وادی عشق.

حسین محب‌اهری بستری شد
حسین محب‌اهری برای سپری کردن دوره درمان خود در بیمارستان لاله بستری شد.  به گزارش تسنیم، حسین محب‌اهری که مدتی است بیماری سرطانش بازگشته و اغلب اعضای بدنش را درگیر کرده است از روز گذشته برای انجام شیمی‌درمانی در بیمارستان بستری شد.  محب‌اهری پیش از بستری، آخرین چکاپ‌ها و سی‌تی‌اسکن را انجام داده است و برای شیمی‌درمانی در بیمارستان «لاله» تهران بستری شده است. حسین محب‌اهری، بازیگر خاطره‌آفرین بچه‌های دهه 60، مثل همیشه با روحیه مضاعف پیگیر دوره درمان خود است تا با سلامتی نسبی در تلویزیون و تئاتر حاضر شود.

واکنش کاریکاتوریست‌ها نسبت به برخورد دوگانه با مهاجران
کاریکاتوریست‌های جهان بحران مهاجرت را در اثر خود به تصویر کشیده‌اند.  به گزارش تسنیم، یکی از موضوعات بسیار مهم در دنیا، بحث مهاجرت و برخورد دوگانه اتحادیه اروپایی با این مساله است. مساله‌ای که هنرمندان متعهد جهان را به واکنش واداشته است. کاریکاتور که یک هنر اعتراضی و برای مبارزه با ظلم‌هاست نیز بخش زیادی از این واکنش را به خود اختصاص داده و کاریکاتوریست‌های جهان برخورد نامناسب با مهاجران را به تصویر کشیده‌اند.   یکی از این واکنش‌ها، کاریکاتور «جوچو ساوف» از بلغارستان است که به برخورد دوگانه غرب نسبت به مهاجران می‌پردازد.
 


Page Generated in 0/0059 sec