printlogo


کد خبر: 160277تاریخ: 1395/4/21 00:00
اخبار

«هیدینک» گزینه جدید انگلستان
گاس هیدینک به عنوان یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های مربیگری تیم‌ملی انگلستان معرفی شد.
«دن اشوورث» مدیر فنی، «دیوید گیل» نایب رئیس و «مارتین گلن» مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال انگلستان، این هفته نام «گاس هیدینک» را به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم فوتبال این کشور در فهرست نهایی خود قرار دادند.  مرد هلندی که پس از اخراج «ژوزه مورینیو» از چلسی مدت کوتاهی هدایت این تیم را برعهده داشت، اکنون تمایل زیادی برای اثبات خود در یکی از آخرین شغل‌هایش دارد و خوشحال می‌شود که به عنوان بخشی از قراردادش، یک مربی جوان انگلیسی مانند «ادی هائو» یا «گرت ساوت‌گیت» را تربیت کند و تیم را پس از جام‌جهانی ۲۰۱۸ به او تحویل دهد.  بدیهی است «هیدینک» اشاره‌هایی مبنی بر تمایل انگلیس برای مذاکره با او دریافت کرده است. بعد از یک هفته بررسی، فهرست نهایی برای جایگزینی «روی هاجسون» تهیه شده است. تا به اینجا با «ریو فردیناند» و «گری لینه‌کر» در این باره مشورت شده و پیش‌بینی می‌شود در این هفته به منظور بخشی از فرآیند مشاوره، «گلن» با «گلن هادل» مربی سابق انگلیس و «گیل» با «گری نویل» دستیار «هاجسون» مذاکره کنند.

درخواست عجیب بالاک از شوآین اشتایگر
کاپیتان پیشین تیم‌ملی فوتبال آلمان از بازیکن کنونی ژرمن‌ها درخواست عجیبی داشته است. به نقل از آ.اس، میشائیل بالاک درباره باستین شوآین اشتایگر با روزنامه‌ اکسپرس صحبت کرد.  او گفت: اشتایگر آلمان را به قهرمانی در جام‌جهانی 2014 رساند و کارهای زیادی برای فوتبال انجام داد. فکر می‌کنم با افتخار می‌تواند از تیم‌ملی برود. لحظه بسیار مناسبی برای خداحافظی از تیم‌ملی است. شوآین اشتایگر 31 ساله دوره‌ای با مشکلات جسمانی روبه‌رو بود. کاپیتان تیم‌ملی فوتبال آلمان نتوانست بازی‌های زیادی را برای منچستریونایتد در فصل گذشته به میدان برود و در یورو 2016 نیز با بهترین سطح خود فاصله زیادی داشت. در جریان این بازی‌ها، شوآینی در دیدار یک‌چهارم نهایی برابر ایتالیا یک پنالتی‌ حساس را از دست داد و در نیمه‌نهایی یک پنالتی‌ را به فرانسه داد. بالاک در ادامه اظهار کرد: به او توصیه می‌کنم خوب فکر کند. می‌ترسم در شرایط بدی قرار بگیرد و وجهه‌اش در تیم‌ملی خراب شود. اشتایگر شایسته این اتفاق نیست و باید زودتر از تیم‌ملی کناره‌گیری کند.

خانه‌تکانی اساسی در اولدترافورد
اخبار منتشر شده در یک رسانه انگلیسی حکایت از خانه‌تکانی اساسی در منچستریونایتد دارد.  نشریه «سان» انگلیس در گزارشی اختصاصی اعلام کرد ژوزه مورینیو قصد دارد در منچستریونایتد با 22 بازیکن کار خود را آغاز کند و برای تأمین هزینه خرید پل پوگبا از یوونتوس، 8 بازیکن شیاطین سرخ را در لیست فروش قرار داده است. پوگبای 23 ساله بخشی از پروژه انقلابی مورینیو در اولدترافورد است، پروژه‌ای که تاکنون با جذب اریک بایلی، زلاتان ابراهیموویچ و هنریک مخیتاریان تقریباً شکل کاملی به خود گرفته و حالا تنها منتظر آخرین قطعه پازل خود است.  یکی از اعضای باشگاه منچستریونایتد که نامش فاش نشده است، در این باره به روزنامه «سان» گفت: ژوزه گفته است که می‌خواهد تنها با 22 بازیکن کلیدی کار کند و این بدان معناست که 8 بازیکن از جمع شیاطین‌سرخ جدا خواهند شد.  براساس این گزارش، مارکوس روخو، مورگان اشنایدرلین و باستین شوآین‌اشتایگر که فصل گذشته عملکرد قابل‌قبولی نداشته‌اند، بیشتر از دیگران در خطر کنار گذاشته شدن از منچستریونایتد هستند. عدنان یانوزای که فصل گذشته به دورتموند قرض داده شد نیز وضعیت مشابهی دارد. آینده ممفیس دپای، دالی بلیند و خوآن ماتا هم در هاله‌ای از ابهام است. مورینیو سخت به دنبال جذب پل پوگباست و براساس گزارش‌ها منچستریونایتد حاضر است 100 میلیون پوند بابت جذب این هافبک فرانسوی هزینه کند، هرچند در این راه رقبای جدی همچون رئال‌مادرید، بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن دارد.

خلیل‌زاده تا پایان فصل در سپاهان ماندنی شد
مدافع سپاهان تا پایان فصل جاری لیگ برتر در سپاهان ماندنی شد.  به گزارش فارس، شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال سپاهان که به خاطر نحوه قراردادش با سپاهان، اختلافاتی درباره زمان پایان این قرارداد به وجود آمده بود دیروز قراردادش را تا پایان فصل با این تیم تمدید کرد.  خلیل‌زاده که صحبت از رفتن وی به پرسپولیس به گوش می‌رسید با تمدید قراردادش عملاً تا پایان فصل در سپاهان ماندنی شد.
 


Page Generated in 0/0058 sec