printlogo


کد خبر: 160318تاریخ: 1395/4/22 00:00
سرخط خبر

 علی نورزاد، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با اشاره به خلف وعده شرکت ذوب‌آهن اصفهان برای تولید ریل، گفت: ذوب‌آهن هنوز ریلی تولید نکرده و امسال نیز پیشرفت فیزیکی در تولید ریل نداشته است.
 مدیرکل بازرسی کار وزارت کار با اشاره به اینکه بیمه شدن کارگران از روز اول الزام قانونی است، گفت: قصد داریم هدف‌گذاری ۴۳۰ هزار موردی بازرسی در سال ۹۵ را در دستور کار قرار دهیم.
 اداره درآمدهای دولت هند تعرفه ضد دامپینگ 76/168 دلاری بر واردات هر تن مواد شیمیایی مورد استفاده در صنعت نساجی از ۵ کشور از جمله ایران و چین وضع کرد.
 هادی ابوی، دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران گفت: دولت فعلی تاکنون حتی یک ریال هم به تشکل‌های بخش کارگری کمک نکرده و عقیده دارد این بخش باید با دریافت حق عضویت امورات خود را بگذراند.
 ساماندهی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های موبایلی به وزارت ارتباطات واگذار شد.
 رئیس کنفدراسیون صادرات ایران از توافق با سازمان امور مالیاتی برای توقف پرداخت مالیات تسعیر نرخ ارز خبر داد و گفت: مشوق‌های صادراتی از جمله مشوق حمل‌ونقلی که قرار بود سازمان توسعه تجارت به صادرکنندگان بپردازد، عملی نشده است.
 معاون اول رئیس‌جمهور آیین‌نامه نحوه واگذاری اسناد خزانه اسلامی به طلبکاران غیردولتی را برای اجرا ابلاغ کرد.
 ابراهیم درستی، نایب‌رئیس اول اتاق اصناف تهران، مصرف سالانه گوشی تلفن همراه در کشور را ۱۵ میلیون دستگاه عنوان کرد و گفت: بالغ بر ۱۰ میلیون دستگاه گوشی قاچاق در بازار وجود دارد.
 اسماعیل مختاری‌دولت‌آبادی، مدیرکل دفتر سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی از بسته‌شدن پرونده سهام عدالت در سال جاری خبرداد.
 


Page Generated in 0/0208 sec