printlogo


کد خبر: 160392تاریخ: 1395/4/23 00:00
کوتاه و گویا

 معصومه فرزانه، مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه فقر فرهنگی دلیل بسیاری از بی‌حجابی‌های کنونی جامعه است، گفت: تعلیم و تربیت نقش بالایی در احیای فرهنگ و حجاب دارد و در این زمینه نشست‌هایی با این موضوع از سوی اوقاف برای کارکنان و خانواده‌های آنها برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بروز برخی هجمه‌ها و فضاسازی علیه بنیاد خواستار تسریع در روند بررسی نهایی و تعیین تکلیف تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از بنیاد شهید شد.
 عباس علایی‌نوین، معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع
علمی ـ کاربردی از قرنطینه آزمون کارشناسی حرفه‌ای حین کار (مدیریت خانواده) موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی جهاد دانشگاهی بازدید کرد.
 سیدامیرمحسن ضیائی، رئیس جمعیت هلال‌احمر در همایش تدوین برنامه 5‌ساله جمعیت هلال‌احمر بیان داشت: تدوین برنامه 5ساله جمعیت، نقطه عطفی است تا از روزمرگی و اقدامات سطحی و غیرمؤثر دور شده و به برنامه‌های عمقی، متمایز و حرفه‌ای روی آوریم.
 همزمان با روز «بدون نایلکس» مراسمی با حضور امیرحسن جعفری‌ورامینی، قائم‌مقام ستاد محیط زیست و توسعه پایدار و عبدالحسین رحیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در میدان میوه و تره‌بار صادقیه برگزار شد و از فروشندگان دوستدار محیط زیست به دلیل جایگزین کردن ساک‌های پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستیکی تقدیر به عمل آمد.
 حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به برنامه‌های تابستانی این اتحادیه عنوان کرد: طرح سراسری خیمه‌های معرفت برای دانش‌آموزان مستعد اخلاقی، دینی و علمی مقطع متوسطه اول در نظر گرفته شده که برنامه‌های گروهی را شامل می‌شود همچنین اجرای مرحله دوم کندوی کتاب به منظور ترویج کتاب‌های گوناگون در دستور کار قرار دارد.


Page Generated in 0/0058 sec