printlogo


کد خبر: 160397تاریخ: 1395/4/23 00:00
اخبار

راه‌اندازی خانه سلامت در فرهنگسراهای همدان
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان از راه‌اندازی خانه سلامت در فرهنگسراهای همدان خبر داد. به گزارش فارس از همدان، محمد قدیمی در جلسه کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای شهر همدان با موضوع تعامل و برنامه‌های مدیران فرهنگی مناطق شهرداری اظهار کرد: مهم‌ترین بحث فرهنگی در فصل تابستان، اقامه نماز جماعت در پارک‌های شهر بوده که در حال حاضر تفاهمنامه آن منعقد شده است. وی با بیان اینکه هم‌اکنون در 22 نقطه از همدان نماز جماعت اقامه می‌شود، افزود: بوستان مردم دارای بهترین نماز جماعت است چراکه صاحب اصلی آن خود مردم هستند و آن را خود مدیریت می‎کنند.  


بهینه‌سازی  واحد‌های بازیافت گوگرد پالایشگاه خانگیران
 کارشناس ارشد ابزار دقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از راه‌اندازی سامانه  کنترلی و مانیتورینگ دمنده‌های واحد بازیافت گوگرد این شرکت خبرداد.
 رضا شعبانی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت دمنده‌های واحدهای بازیافت گوگرد در فرآیند تولید پایدار  واحد‌های عملیاتی و حساسیت بالای کنترلی، این ماشین‌ها نقش کلیدی در فرآیند عملیات دارد. وی اظهار داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از زیرساخت‌های موجود در پالایشگاه، بازطراحی و راه‌اندازی سامانه کنترلی با حداقل هزینه، بالاترین کیفیت و با رعایت استاندارد‌های جهانی به صورت موفقیت‌آمیز به اجرا درآمد. شعبانی تصریح کرد: سامانه قبلی به علت عدم توانایی در استفاده بهینه از پروتکل‌های ارتباطی و عدم انتقال اطلاعات کنترلی ماشین به اتاق کنترل مرکزی، موجب اتلاف زمان، افزایش هزینه‌های تعمیراتی و بهره‌برداری بود که این امر با استفاده از تخصص و دانش فنی  کارشناسان راه‌اندازی شد. وی بیان داشت: تعمیرات آسان و سریع تجهیزات کنترلی، بهره‌برداری بهینه از سیستم کنترل آن، هوشمندسازی سیستم، مانیتورینگ آنلاین در کنترل مرکزی و افزایش عمر تجهیزات کنترلی از مزایای اجرای این سامانه است.


Page Generated in 0/0060 sec