printlogo


کد خبر: 160405تاریخ: 1395/4/23 00:00
اخبار

پرسپولیس از حضور در جام شهدا انصراف داد
با اعلام سرمربی پرسپولیس، این تیم از حضور در مسابقات جام شهدا انصراف داد. قرار بود مسابقات جام شهدا هفته آینده با حضور پرسپولیس و تیم‌های پدیده مشهد، ماشین‌سازی و تراکتورسازی تبریز برگزار شود که پرسپولیس از حضور در این جام انصراف داد.  برانکو ایوانکوویچ با اعلام خبر انصراف پرسپولیس از جام شهدا، در این باره گفت: با احترام به تمام شهدای معظم، در حال حاضر امکان حضور در این جام را نداریم چون وقتی از اوکراین بازمی‌گردیم، دقیق نمی‌دانیم لیگ چه زمانی شروع می‌شود و اولین بازی ما در لیگ با چه تیمی است. ممکن است اولین بازی ما در لیگ با یکی از تیم‌هایی باشد که در جام شهدا با آن بازی می‌کنیم.  وی افزود: به همین خاطر نتوانستیم تاریخ بازی جام شهدا را بپذیریم. همه می‌دانند که چقدر برای شهدا ارزش قائلیم و حتی در جام اول هم شرکت کردیم ولی متاسفانه امسال زمانبندی این جام با برنامه ما همخوانی ندارد.

آرسنال به دنبال گونزالو هیگوآین
آرسنالی‌ها در حال آماده کردن پیشنهادی هستند تا «گونزالو هیگوآین» را در ازای معاوضه با «اولویه ژیرو» از باشگاه ناپولی به خدمت بگیرند.  به گزارش مهر، مهاجم ناپولی در فصل گذشته رقابت‌های سریA ۳۶ گل برای تیمش به ثمر رساند و از نظر «آرسن ونگر» گزینه خوبی است برای اضافه شدن به خط حمله تیم آرسنال. مائوریسیو ساری، سرمربی ناپولی، در دیدار پایانی رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ در «استادوفرانس» حضور داشت و بازی ژیرو را از نزدیک تماشا کرد.  ونگر همچنین با مسؤولان لیون برای به خدمت گرفتن «الکساندره لاکازت» نیز گفت‌وگوهایی را داشته است. پس از اینکه «دیگو کاستا» خبر از تمایل خود برای جدایی از استمفوردبریج داد، اکنون مسؤولان چلسی نیز بی‌تمایل به جذب این ستاره آرژانتینی نیستند.

توصیف AFC از وحید شمسایی  «داییِ» فوتسال آسیا
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا به تحلیل گروه‌های مختلف این رقابت‌ها پرداخته است.  این سایت درباره گروه دوم که تیم تاسیسات دریایی حضور دارد، نوشت: «تاسیسات سال گذشته تورنمنت فراموش نشدنی را با کسب عنوان قهرمانی و کسب 5 پیروزی پشت سر گذاشت. تاسیسات با سرمربیگری نمادین وحید شمسایی بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان در کنار تعدادی از بهترین تیم‌های دنیا، سرحال به جام باشگاه‌های آسیا می‌آید. تاسیسات در مسابقات جهان هر 3 مسابقه مقدماتی خود را با اختلاف یک گل واگذار کرد. با وجود این شکست‌ها، شمسایی از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد. او حتی از مصطفی نظری دروازه‌بان تیمش هم در حضور همه حمایت کرد و از وی خواست که این تورنمنت را فراموش کند».  در بخش پایانی این گزارش هم مجددا به وحید شمسایی اشاره شده است و اینکه باید بازی‌هایش را دید: «رکوردهای شمساییِ همیشه آماده، بی‌نظیر و دست نیافتنی است و غیرممکن است که بتوان به فراتر از آن فکر کرد. حالا شمسایی ۴۰ ساله، علی دایی فوتسال، همچنان به گیج کردن مدافعان حریف و تاثیرگذاری در مسابقات ادامه می‌دهد. حتی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان، شمسایی یکی از گلزنان تیمش مقابل تیم بارسلونا بود. تماشاگران تایلند این فرصت را دارند تا بازی‌های یکی از بزرگان فوتبال آسیا را از نزدیک ببینند.

حکم دادگاه برای کارمند اخراجی فدراسیون فوتبال
دادگاه رای به بازگشت کارمند اخراجی فدراسیون فوتبال با حضور مامور انتظامی داد.  به گزارش فارس، علیرضا اسدی دبیر فدراسیون فوتبال سعید نحوی کارمند تشریفات تیم‌های ملی را در شهریور سال گذشته از فدراسیون فوتبال اخراج کرد. این کارمند بعد از اخراج به وزارت کار شکایت کرد که در نهایت دادگاه رای خود را صادر و اعلام کرد اخراج او به ناحق بوده است. در نهایت دادگاه اجرای احکام شعبه 89 مجتمع قضایی شهید صدر رای به بازگشت کار این کارمند به فدراسیون فوتبال داد.  براساس این رای اعلام شده که او همراه مامور انتظامی به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده و نسبت به ابقای کار نامبرده اقدام شود.  سعید نحوی با وجود داشتن این حکم در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نوشت به خاطر اینکه از خانواده فوتبال است خجالت می‌کشد با مامور به فدراسیون فوتبال مراجعه کند.
 


Page Generated in 0/0074 sec