printlogo


کد خبر: 160583تاریخ: 1395/4/27 00:00
اخبار

مظلومی زنگ زد و گفت بی‌خیال نکونام شوید
بعد از خداحافظی جواد نکونام موضوع چگونگی حضور او در استقلال و رفتنش از این تیم دوباره داغ شده است، چرا که نکونام گفته دوست داشت در استقلال از فوتبال خداحافظی کند. حالا نوبت به بهرام امیری، مسؤول سابق نقل و انتقالات استقلال رسیده است که در این باره توضیح بدهد: بنده به عنوان مسؤول نقل و انتقالات فصل گذشته در کنار سرمربی تیم پرویز مظلومی با توجه به لیست درخواستی ایشان به دنبال جذب نفرات مورد نظر بودم. در لیستی که آقای مظلومی به بنده ارائه کرد جواد نکونام در لیست بازیکنان اولیه‌ای بود که باشگاه باید آنها را جذب می‌کرد. بنده در حضور یکی از بازیکنان بزرگ تیم تلفنی با نکونام صحبت کردم. این بازیکن با تمام وجود دوست داشت به استقلال بیاید. باید اعتراف کنم بعد از 20 سال حضور در نقل و انتقالات نکونام یکی از بی‌ادعاترین و بی‌حاشیه‌ترین نفراتی بود که من با او مذاکره کردم. هیچ توقع مالی برای حضور در استقلال نداشت و تمام صحبت‌های ما را پذیرفت و به نوعی توافقات حاصل شد.  بعد از چند روز آقای مظلومی زنگ زد و گفت در رابطه با جذب نکونام دیگر اقدامی انجام ندهید. در حالی که فقط یک امضا مانده بود و حضور او در تمرین استقلال پیش‌بینی هم شده بود، فشارهایی به وی وارد شد تا مانع جذب نکونام شود. حالا باید منتظر ماند و دید مظلومی چه واکنشی به این ادعا نشان می‌دهد.

درخواست نجومی ریزه‌اسپور غرامت 3 میلیون یورویی
مهدی طارمی به همراه تیم فوتبال ریزه‌اسپور ترکیه راهی اردوی اتریش نشد و در استانبول ماند، چرا که مهاجم پیشین تیم پرسپولیس بشدت به دنبال دریافت رضایتنامه از تیم جدیدش است. میزان نوشت: باشگاه ریزه‌اسپور که بتازگی مهاجم ملی‌پوش ایرانی را به خدمت گرفته، به طارمی اعلام کرده تنها در صورتی رضایتنامه او را صادر می‌کند که باشگاه خواهان او 3 میلیون یورو بپردازد. شرایط سخت تمرینی در ترکیه، دلتنگی برای خانواده و وعده‌های عابربانک باعث شده طارمی به فکر بازگشت به پرسپولیس بیفتد اما مدیران باشگاه ریزه‌اسپور به آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران اعلام کرده‌اند تنها در صورت دریافت 3 میلیون یورو، قرارداد او را فسخ می‌کند. طارمی قراردادی 2 ساله به ارزش 700 هزار دلار با باشگاه ریزه‌اسپور امضا کرده و اگر بخواهد با روشی به جز پرداخت 3 میلیون یورو از این باشگاه جدا شود، احتمالاً با محرومیت سنگین 2 ساله از حضور در میادین روبه‌رو خواهد شد.

آمار ناامیدکننده مهاجم اوکراینی مدنظر برانکو
مهاجم اوکراینی مدنظر پرسپولیس که برای پبوستن به این تیم وارد ایران شده است آمار گلزنی چندان خوبی ندارد. به گزارش ایسنا، 2 بازیکن اوکراینی برای پیوستن به پرسپولیس تیم دوم فصل قبل ایران وارد ایران شدند تا بتوانند در صورت رضایت کادر فنی قراردادشان را با تیم سرخپوش پایتخت امضا کنند. مولدومیر پیریموف، مهاجم اوکراینی مدنظر پرسپولیس با این حال به جز فصل قبل در فصول دیگر آمار چندان رضایت‌بخشی ندارد و بعید به نظر می‌رسد با این آمار بتواند جانشین مناسبی برای آقای گل فصل قبل لیگ ایران باشد. او فصل قبل در ۳۵ بازی برای تیم متالیست اوکراین توانسته است ۱۳ گل به ثمر برساند ولی در تیم‌های دیگری که بازی کرده آمار خوبی ندارد. او در ملتورن طی ۲۲ بازی تنها یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است و قبل از این تیم نیز در ۹ تیم قبلی خودش تنها ۹ گل به ثمر رسانده است یعنی به ازای هر تیم یک گل. او در رده‌های ملی نیز نتوانسته است برای اوکراین به میدان برود. با این حال  درخشش او در فصل قبل باعث شده است تا قیمت او در سایت ترانسفرمارکت به ۸۰۰ هزار یورو برسد.

مسی از کودتای ترکیه نجات یافت!
بیشتر بازیکنان پیشین بارسلونا در ترکیه حضور دارند. به نقل از مارکا، ترکیه جمعه‌شب با کودتا روبه‌رو شد و در این شرایط بیشتر بازیکنان پیشین بارسلونا در این کشور حضور دارند. کارلس پویول،  آردا توران، دکو و  اریک آبیدال برای حضور در  بازی خیریه‌ای که ساموئل اتوئو بانی آن است به ترکیه رفته‌اند. در شام پیش از بازی این بازیکنان به همراه اتوئو حضور داشتند. اما لیونل مسی که قرار بود شنبه به جمع این بازیکنان بپیوندد، با اتفاق جمعه‌شب  ترکیه و ناآرامی‌ها در این کشور سفرش را لغو کرد.
 


Page Generated in 0/0054 sec