printlogo


کد خبر: 160615تاریخ: 1395/4/27 00:00
با شکایت رئیس سابق دانشگاه علمی- کاربردی
دیوان عدالت اداری حکم وزیر علوم را باطل کرد

گروه اجتماعی: رئیس سابق دانشگاه علمی- کاربردی درباره حکم عزلش از ریاست این دانشگاه به دیوان محاسبات اداری شکایت کرد که در نهایت این دیوان حکم وزیر علوم را باطل اعلام کرد. محمد اخباری، رئیس سابق دانشگاه
علمی- کاربردی در این‌باره اظهار داشت: پس از اطلاع از برکناری خود از ریاست دانشگاه علمی- کاربردی به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و پس از بررسی موضوع این دیوان، به ابطال سرپرستی محمدحسین امید برای این دانشگاه حکم داد. وی به مهر عنوان کرد: براساس این حکم سرپرستی محمدحسین امید در دانشگاه علمی- کاربردی به پایان رسیده و من دوباره باید به دانشگاه مراجعه کنم. رئیس سابق دانشگاه علمی- کاربردی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه من در دوره مسؤولیتم توانمند عمل کردم، با فساد مبارزه کردم و اقدامات عقب‌افتاده مربوط به اهداف دانشگاه را اجرایی کردم بنابراین درباره حکم برکناری‌ام به دیوان عدالت اداری شکایت کردم و این مرجع قانونی به شکایت من رسیدگی کرد.
گفتنی است، محمد فرهادی، وزیر علوم در۵ تیرماه محمداخباری، رئیس دانشگاه علمی- کاربردی را برکنار و محمدحسین امید، معاون اداری- مالی وزارت علوم را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب کرد.


Page Generated in 0/0042 sec