printlogo


کد خبر: 160648تاریخ: 1395/4/28 00:00
سرخط خبر

 مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای برنامه‌ای ایران و ترکیه از سرگرفته شد و مسافران می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضع پروازها به ترکیه با شرکت‌های هواپیمایی خود یا با شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) 09633 ‌تماس بگیرند.
 وزیر جهاد کشاورزی گفت: از هفته آینده کالاهای اساسی کشاورزی نظیر روغن، برنج، مرغ و شکر در بورس کالا عرضه می‌شود.
 در پایان هفته سوم تیرماه، از مجموع 168 سد بزرگ کشور 55 سد کمتر از 40 درصد ذخیره آب دارند و وضعیت سدهای لار، زاینده‌رود و ۱۵ خرداد وخیم گزارش می‌شود.
 شورای پول و اعتبار تصویب کرد: حداقل سرمایه مورد نیاز برای تأسیس بانک برون‌مرزی در مناطق آزاد از ۲۵ میلیون یورو به ۱۵۰ میلیون یورو افزایش یافت.
 رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: محصولات بسته‌بندی شده از قبیل فرآورده‌های غذایی و بهداشتی استاندارد وزنی اجباری دارند که در صورت کم‌فروشی سازمان استاندارد با متخلفان برخورد خواهد کرد.
 UKAS انگلستان (یکی از صادرکنندگان گواهی‌های بین‌المللی ISO) تحریم‌های خود را درباره ارائه خدمات به ایران لغو کرد.
 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده 34 پروژه در بخش معادن و صنایع معدنی توسط سازمان ایمیدرو با سرمایه‌گذاری 2/7 میلیارد دلار به بهره‌برداری می‌رسد.
 معاون اول رئیس‌جمهوری آیین‌نامه اجرایی ماده ۲۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره قاچاق اقلام دارویی، پزشکی و آرایشی را ابلاغ کرد.
 با مصوبه هیات وزیران علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان عضو منتخب هیات وزیران در شورای حقوق و دستمزد جایگزین محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت شد.
 بختیار علم‌بیگی، رئیس انجمن صنایع شوینده با اعلام اینکه رکود بازار امکان افزایش قیمت محصولات شوینده را گرفته است، از حضور سرمایه‌گذاران خارجی برای فعالیت بیشتر در صنعت شوینده کشور خبر داد.
 


Page Generated in 0/0044 sec