printlogo


کد خبر: 160656تاریخ: 1395/4/28 00:00
کوتاه و گویا

  فرهود حمیدی، شهردار منطقه 14 از برگزاری ورزش صبحگاهی در 42 ایستگاه برای بانوان و 12 ایستگاه برای آقایان در بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی این منطقه خبر داد. همچنین نامگذاری 2 معبر در منطقه 16 به نام شهیدان عابدی‌طامه و خلیلی در راستای اجرای اهداف مدیریت شهری تهران و اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر حفظ ارزش‌ها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان به انجام رسید.
  ابوالقاسم چیذری، مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران در بازدید از حریم منطقه ٤ پایتخت بر ضرورت صیانت مستمر و شبانه‌روزى از حریم پایتخت تاکید کرد.
  حجت‌الاسلام احمد شعبانی، مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه حدود 9 هزار پرونده تبلیغی در اداره کل اعزام مبلغ تشکیل شده، گفت: در حال حاضر 6 هزار پرونده در حوزه تبلیغ دین برای مناسبت‌های گوناگون فعال است.
  برگزاری سلسله نشست‌های موضوعی با رویکرد آموزش عمومی پیرامون رزق حلال، صبر، سلامت و انصاف با همکاری مدیران آموزش مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران و فرهنگسراهای خاص و تابعه از  ۲۶ تیرماه در فرهنگسرای ارسباران آغاز شده و تا پایان آذرماه در 5 فرهنگسرا ادامه خواهد داشت.


Page Generated in 0/0055 sec