printlogo


کد خبر: 160695تاریخ: 1395/4/29 00:00
اخبار

شکایت به دلیل استفاده از علامت تعجب برای دولت!
معاون فرهنگی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در اقدامی عجیب علیه 3 تشکل جامعه اسلامی، انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی این دانشگاه به دلیل انتشار چند بیانیه انتقادی به رئیس هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی شکایت کرد. بنابراین گزارش، یکی از بیانیه‌هایی که باعث شد از یکی از تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه در 8 بند شکایت شود درباره جنایات خان‌طومان بود که با عنوان «تسلط حرامیان بر خان طومان، بی‌آبرویی معتمدان به مستکبران» منتشر شد، نکته جالب هم اینکه این نامه به امضای معاون فرهنگی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) رسیده و وی مدعی اصلی این شکایتنامه است. به گزارش فارس، در بخش‌هایی از شکایتنامه معاون فرهنگی دانشگاه امام(ره) که با عنوان فعالیت علیه دولت و نیز فعالیت غیرقانونی خارج از دانشگاه تنظیم شده است، 8 بند «متهم کردن دولت یازدهم به اعتماد به آمریکا، استفاده از علامت «تعجب!» مکرر برای دولت، القای ناامیدی نسبت به دولت با استفاده مکرر از این تعبیر: «به احتمال قریب به یقین این دولت اولین دولت 4 ساله ایران است»، متهم کردن دولت به منحرف کردن افکار عمومی، القای ناامیدی کامل نسبت به برجام به عنوان امری که موضع نظام است، متهم کردن دولت به نقض خطوط قرمز و پایمال کردن خون شهدای هسته‌ای، استفاده از این تعبیر ساختارشکنانه و محرک آشوب: «این هشدار جدی است» و استفاده از تعبیر توهین‌آمیز «افتضاحات بی‌شمار» و «ناکامی‌های بسیار» برای دولت» بیان شده است. گفتنی است که تشکل‌های دانشجویی براساس آیین‌نامه‌ها و اساسنامه‌های متعدد  و همچنین مطابق نظر رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهوری این اجازه را دارند که درباره مسائل مختلف اظهارنظر و تحلیل داشته باشند.


تلاش کردند منافقین را زنده کنند اما سال‌هاست مرده‌اند
وزیر اطلاعات می‌گوید دشمن تلاش دارد منافقین را زنده کند اما آنها سال‌هاست مرده‌اند.  حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در مسجد امام رضا (ع) شهرستان اسلام‌آباد غرب با تاکید بر اینکه در کشور امنیت حاکم است،  گفت: نه اینکه دشمنان در صدد این نباشند که این امنیت را از ما بگیرند. دشمن لحظه به لحظه در تلاش است و روز به روز هم بر تلاش خود اضافه می‌کند و تمام برگه‌های کاری خود و ورق‌های بازی را به کار گرفته ولی موفق نشده است. وی افزود: آخرین تلاش آنان این بود که به یک ورقه باطله‌ای به نام منافقین متوسل شدند. یک عده می‌روند در جمع اینها صحبت می‌کنند و خیال می‌کنند می‌توانند مرده را زنده کنند. اینها سال‌هاست مرده‌اند.  وزیر اطلاعات تصریح کرد: اینها از همین مردم اسلام‌آباد غرب سیلی خورده‌اند. اینها در همین جا در همین منطقه و همین شهر حضور پیدا کردند و فکر می‌کردند مردم آنها را می‌پذیرند اما مردم چنان سیلی بر گونه آنها نواختند که هنوز هم سرشان گیج می‌رود.  وی تاکید کرد: دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور هم اگر توفیق دارند، به برکت همین همراهی مردم با آنان است.

دستگیری ۲ تروریست در روز قدس
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: در شب جمعه آخر ماه رمضان 2 خبر کسب کردیم که افرادی قصد داشتند در روز قدس اقدام خرابکارانه انجام دهند که ما بلافاصله جلسه ویژه برگزار و این افراد را قبل از اینکه از استان مرزی ما حرکت کنند، دستگیر کردیم. حسین ذوالفقاری در حاشیه گردهمایی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور با اشاره به حمله تروریستی به یکی از نمایندگان مجلس در استان کرمانشاه اظهار داشت: در این زمینه فرد خاصی دستگیر نشده، اما اقدامات خوبی انجام شده و سرنخ‌های خوبی کسب کرده‌ایم که بزودی نتایج آن اعلام خواهد شد. توصیه من در این زمینه این است که از هرگونه گمانه‌زنی درباره این مساله پرهیز شود. وی دستگیری یکی از اشرار استان کرمان را مورد توجه قرار داد و گفت: با کار سازمان‌یافته اطلاعاتی، فردی که اقدامات خشنی در منطقه انجام داده بود و همچنین یک پناهگاهی برای خلافکاران شهر بود، دستگیر و ریشه شرارت‌ها در منطقه خشکانده شد. معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر رصد جدی فعالیت تکفیری‌ها در خارج از مرزهای ایران، افزود: قطعا آنها به دنبال خرابکاری در داخل مرزهای کشور هستند، اما اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی ما باعث شد همه تلاش‌های آنها خنثی شود.


Page Generated in 0/0049 sec