printlogo


کد خبر: 160703تاریخ: 1395/4/29 00:00
سرخط خبر

 اوج مصرف برق در 27 تیرماه با افزایش
11 هزار و 672 مگاواتی در همسنجی با پارسال، از مرز 51 هزار مگاوات گذشت.
 ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری گفت: داشتن مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت برای فعالیت در بازار تلفن همراه کافی است.
 قاسم خورشیدی، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با اجرا شدن طرح رجیستری موبایل از ابتدای مرداد همه تلفن‌های همراه برند آیفون (اپل) که بتازگی قرار است وارد بازار مصرف شود، به دلیل نداشتن نمایندگی رسمی در کشور قابل استفاده نخواهد بود.
 با تصمیم هیات وزیران، بانک مرکزی موظف شد مبلغ یکهزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی در اختیار سازمان مرکزی تعاون روستایی قرار دهد.
 حمید کارگر، رئیس مرکز ملی فرش گفت: در بهار ۹۵ صادرات فرش دستباف ایران با رشد ۴۰ درصدی به بیش از ۲ هزار تن و ارزش بیش از ۶۶ میلیون دلار رسیده است.
 عبدالله رضیان، عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: در جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان گسترش و نوسازی ایران و مدیران ایران خودرو و سایپا اعلام شد بدهی خودروسازان از ۴ هزار میلیارد به ۱۲۰۰ میلیارد کاهش یافته است.
 طبق توافقات به عمل آمده، قیمت‌های جدید روغن با افزایش 9 درصدی از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تعیین و در سامانه 124 درج شد.
 به گفته رئیس سازمان چای، تاکنون ۸۰ هزار تن برگ سبز چای از چایکاران خریداری شده که نشان از افزایش۴۰ درصدی تولید دارد.
 مقام‌های اقلیم کردستان عراق اعلام کردند مسؤولان عراقی اجازه ورود کامیون‌های ایرانی عبوری از مرز پرویزخان این اقلیم به مناطق مرکزی و جنوبی عراق را نمی‌دهند.
 علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از انجام مراحل پایانی تدوین متن پیشنویس مدل جدید قراردادهای نفتی خبر داد و گفت: همه قراردادها در قالب مدل جدید امضا نخواهد شد و افزون بر این مدل، قراردادهای بیع متقابل نیز همانند گذشته در دستور کار قرار دارد.
 پایگاه خبری کمیسیون اروپا اعلام کرد: مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپایی در پنجمین ماه 2016 میلادی ۴۲ درصد رشد کرد و به ۹۲۹ میلیون یورو رسید.
 در حالی که کمیسیون ماده 99 و وزارت کشور تخریب هتل آرینا را به دلیل مشکلات زیست‌محیطی در دستور کار خود قرار داده‌‌اند، ساخت این هتل بدون هیچ مشکلی ادامه دارد و بنای بلندمرتبه آن در حال تکمیل شدن است.
 با برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بورس کالای ایران،‌ سهامداران عملکرد آن را مورد تایید قرار دادند و مجمع عمومی فوق‌العاده نیز با افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه بورس کالای ایران موافقت کرد.
 


Page Generated in 0/0062 sec