printlogo


کد خبر: 160710تاریخ: 1395/4/29 00:00
پلیس

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد
ضرورت راه‌اندازی پلیس هوایی
با استفاده از پهپاد
فرمانده نیروی انتظامی بر راه‌اندازی پلیس هوایی با استفاده از ظرفیت پهپادها در ماموریت ناجا تاکید کرد. به گزارش مهر، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مأموریت‌های هواناجا گفت: شاید هیچ سازمانی به اندازه هواپیمایی نیروی انتظامی، مأموریت پروازی نداشته باشد؛ رصد و برخورد با اشرار در مرزها و کنترل وضعیت ترافیکی جاده‌ها از ماموریت‌های پروازی این یگان است. وی به راه‌اندازی پلیس هوایی اشاره کرد و افزود: معتقدیم همانند گشت‌های زمینی باید پلیس هوایی نیز راه‌اندازی شود که بتوانیم در مواقع ضروری بموقع و سریع عمل کنیم که البته این کار منوط به افزایش بودجه و تجهیزات از مبادی ذی‌ربط است. اشتری خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های غیربالگردی مانند پهپادها برای انجام ماموریت‌های شناسایی منطقه در راستای رصد و برخورد با اشرار بهره ببریم.

شناسایی 1/5میلیون سرباز فراری
سخنگوی ناجا در نشست خبری خود با حضور اصحاب رسانه از شناسایی 5/1 میلیون سرباز فراری خبر داد. به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی ناجا درباره خدمت سربازی اظهار داشت: 5/1 میلیون سرباز فراری شناسایی شده‌ و ۵۰۰ هزار نفر اقدام به خرید کرده‌اند. وی افزود: افراد باقیمانده هم می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ از این فرصت استفاده کنند و با پرداخت جریمه دیرکرد اقدام به دریافت کارت پایان خدمت کنند. سخنگوی ناجا بیان داشت: مشمولانی که تازه به سربازی می‌روند می‌توانند از خدمات بیمه درمانی برای خود و افراد تحت تکفل استفاده کنند. همچنین با توجه به محل زندگی همسر، محل خدمت را انتخاب کنند.  به گفته وی، افراد لیسانس و بالاتر می‌توانند با ارائه مدارک تخصصی خود از تسهیلاتی که برای سربازان متخصص در نظر گرفته شده، استفاده کنند. منتظرالمهدی درباره صدور کارت‌های معافیت گفت: تاکنون ۲۰۰ هزار کارت معافیت برای متقاضیان صادر شده است. وی یادآورشد: مشمولان می‌توانند برای آگاهی از لیست جریمه‌ها با توجه به مدرک تحصیلی به سایت نظام وظیفه مراجعه کنند.


ثبت‌نام سومین آزمون استخدامی
مشاورعالی سازمان سنجش از آغاز ثبت‌نام در سومین آزمون استخدامی مشترک
۱۲ دستگاه اجرایی و ۶۸ دانشگاه خبر داد. حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش با اعلام این خبر بیان داشت:‌ ثبت‌نام برای سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر 12 دستگاه اجرایی و 68 دانشگاه مجموعه علوم پزشکی از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد. وی به تسنیم عنوان کرد: سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه 19 شهریور 95 برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0/0049 sec