printlogo


کد خبر: 160714تاریخ: 1395/4/29 00:00
اخبار

بانک قوامین  در جشنواره ملی انتشارات مقام آورد
در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، مقام دوم بخش ویژه‌نامه و مقام سوم بخش پوستر به بانک قوامین رسید. بانک قوامین با رأی هیات داوران در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در بخش ویژه‌نامه و طراحی پوستر به ترتیب به مقام‌های دوم وسوم دست یافت. حمید موفق مدیر اداره روابط عمومی بانک قوامین در مراسم اعطای جوایز برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که در هتل المپیک تهران برگزار شد، لوح تقدیر کسب رتبه دوم در بخش ویژه‌نامه و رتبه سوم در بخش طراحی پوستر را دریافت کرد.

موفقیت بانک ملت در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
 روابط عمومی بانک ملت در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، در 2 بخش حائز رتبه‌های اول و سوم شد.  در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که به پاس ارج نهادن به تلاش‌های روابط عمومی‌های کشور در عرصه فرهنگ مکتوب و به همت انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، روابط عمومی بانک ملت در بخش تیزر رتبه نخست و در بخش سرمقاله رتبه سوم را در سطح ملی کسب کرد. در همین راستا، دبیرخانه انجمن متخصصان ایران با اعطای لوح سپاس و تندیس جشنواره، از روابط عمومی بانک ملت تجلیل کرد.


برگزاری مانور اطفای آتش مخازن ذخیره نفت در مسجد سلیمان
مانور ارزیابی توان و سطح آمادگی آتش‌نشانان در مهار و اطفای آتش مخازن ذخیره نفت توسط واحد HSE  شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد. سهراب ترکیان، رئیس اداره ایمنی بهداشت و محیط زیست این شرکت گفت: این اقدام در راستای تقویم آموزشی این اداره و در جهت حفظ آمادگی آتش‌نشانان و فرماندهان آتش‌نشانی هنگام حوادث آتش‌سوزی‌های صنعت نفت انجام شد.


Page Generated in 0/0052 sec