printlogo


کد خبر: 160723تاریخ: 1395/4/29 00:00
رویدادها

آخرین اخبار اکران جهانی «محمدرسول‌الله(ص)»
قراردادهای اکران جهانی فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله(ص)» به شکل چراغ خاموش بسته شده است که در نشست مطبوعاتی جزئیات آن در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد. به گزارش فارس، بیش از یک سال از آغاز اکران عمومی فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله‌(ص)» می‌گذرد. در این مدت صحبت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بسیاری درباره اکران عمومی این فیلم سینمایی شده است و همچنان تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد. تلاش‌ها برای اکران عمومی فیلم سینمایی «محمد‌رسول‌الله‌(ص)» بر عهده شرکت نورتابان است. جز چند گفت‌وگوی کوتاه صحبت‌های دقیق و روشنی در این رابطه از سوی مسؤولان این امر در رسانه‌ها را شاهد نبودیم. این در شرایطی است که در جلساتی که مجیدی در این‌باره می‌توانست نظر دهد ترجیح داد تا مدتی این موضوع چراغ خاموش پیگیری شود. این روزها مذاکراتی با موسسات خارجی انجام شده که اکران بین‌المللی فیلم سینمایی «محمد‌رسول‌الله(ص)» را تسهیل خواهد کرد و طی یکی، دو هفته آینده محمدرضا صابری جلسه مطبوعاتی را با حضور رسانه‌ها برگزار خواهد کرد.

بهرام عظیمی مسؤول جشن انیمیشن خانه سینما شد
دبیرخانه هجدهمین جشن سینمای ایران اسامی مسؤولان هماهنگی جشن‌های فیلم کوتاه و انیمیشن را اعلام کرد و بزودی مسؤول هماهنگی جشن مستند نیز معرفی خواهد شد.  به گزارش ارتباطات و اطلاع‌رسانی هجدهمین جشن سینمای ایران، بهرام عظیمی و نیما عباس‌پور به ترتیب به‌عنوان مسؤولان هماهنگی جشن‌های انیمیشن و فیلم کوتاه معرفی شدند. هجدهمین جشن سینمای ایران همچون دوره‌های پیشین، ۲۱ شهریورماه مصادف با روز ملی سینما برگزار می‌شود.

مهران احمدی نقش اصلی اپیزود «سیدرضی»
مهران احمدی نقش اصلی اپیزود «سیدرضی» ساخته عزیزالله حمیدنژاد از مجموعه «چرخ فلک» را ایفا می‌کند که این شب‌ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. به گزارش مهر، مهران احمدی، شیدا خلیق و سیاوش طهمورث بازیگران اصلی اپیزود «سیدرضی» از مجموعه «چرخ فلک» هستند. این اپیزود توسط عزیزالله حمیدنژاد کارگردانی می‌شود و از هفته گذشته تصویربرداری آن آغاز شده است. مجید مولایی تهیه‌کنندگی «چرخ فلک» را برعهده دارد و عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی‌پور کارگردانان اپیزودهای مختلف آن هستند.  این روزها 2 گروه مختلف اپیزودهای «سیدرضی» و «هستی» را به کارگردانی حمیدنژاد و عبدی‌پور تولید می‌کنند.  اپیزود «سیدرضی» لوکیشن‌های متنوعی از جمله خیابان وحدت اسلامی دارد و مهران احمدی نقش محوری این اپیزود را برعهده دارد.

احتمال حضور شهیدی‌فرد در تلویزیون
فضل‌الله شریعت‌پناهی درباره برنامه‌های جدید شبکه یک سیما و تغییر و تحولات آن اظهار داشت: یکی از تغییراتی که در شبکه شاهد آن خواهیم بود، پخش زنده برنامه «خانواده یک» است. این برنامه از زمان شروع پخش تاکنون به صورت تولیدی روی آنتن شبکه یک می‌رفت.  به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما از تولید یک برنامه جدید خبر داد و گفت: بزودی ساخت یک برنامه هر روزه با محوریت مسائل اجتماعی آغاز می‌شود. نام این برنامه هنوز مشخص نیست و زمان پخش آن را بعدازظهر در نظر گرفته‌ایم. به احتمال زیاد این برنامه از ماه آینده، شنبه تا چهارشنبه با اجرای علی ضیاء روی آنتن می‌رود اما هنوز اجرای ضیاء به قطعیت نرسیده است. وی درباره حضور محمدرضا شهیدی‌فرد در شبکه یک خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌هایی که کمی قبل‌تر با او داشتم، این قضیه تا 3 ماه آینده، یعنی تا اوایل ماه محرم، اتفاق نمی‌افتد، چرا که شهیدی‌فرد درگیر برنامه «خندوانه» است. از آنجا که برنامه‌های او به پیش‌تولیدهای چند ماهه نیاز دارد، صحبت راجع به برنامه جدید به پاییز موکول می‌شود بنابراین در صورت فراهم بودن شرایط در شب‌های زمستان می‌توان منتظر حضور شهیدی‌فرد در شبکه یک و برنامه‌ای جدید بود.
 


Page Generated in 0/0057 sec