printlogo


کد خبر: 160728تاریخ: 1395/4/29 00:00
اخبار

دوباره جلسه افشارزاده و شهباززاده بی‌نتیجه باقی ماند
جلسه سجاد شهباززاده با سرپرست باشگاه استقلال باز هم بی‌نتیجه‌ باقی ماند. به‌‌گزارش ‌ایسنا، سجاد شهباززاده که این روزها سودای لیگ ترکیه را در سر دارد، پس از اصرار علی منصوریان برای ماندن در استقلال بار دیگر دیروز به دفتر بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه استقلال رفت تا آخرین مواضع استقلال را درباره آینده‌اش بشنود.در حالی که پیش‌بینی می‌شد با اصرار سرمربی استقلال برای حفظ شهباززاده، دیروز در جلسه او با افشارزاده کار یکسره شود و شهباززاده بار دیگر پیراهن استقلال را بر تن کند اما این جلسه باز هم بی‌نتیجه‌ باقی ماند تا تکلیف مهاجم فصل گذشته آبی‌ها برای ماندن یا ترک استقلال به جلسات بعدی موکول شود.

فهرست اولیه بهترین بازیکن فصل اروپا
یوفا فهرست بهترین بازیکنان فصل اروپا را اعلام کرد.به نقل از یوفا، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مطابق هر سال بعد از پایان رقابت‌های باشگاهی در این قاره، فهرست نامزدهای اولیه بهترین بازیکنان فصل اروپا را اعلام کرد. روزنامه‌نگاران ۵۵ کشور اتحادیه اروپا، فهرستی از ۵ بازیکن برتر این فصل فوتبال اروپا را اعلام کردند که بر مبنای آن، فهرست اولیه بهترین بازیکن فصل اروپا اعلام شد.در این فهرست هیچ بازیکنی از لیگ برتر انگلیس حضور ندارد و از ۱۰ بازیکن برتر، ۷ بازیکن در لیگ اسپانیا حضور دارند. فهرست اولیه بهترین بازیکن فصل اروپا در فصل ۱۶-۲۰۱۵ به شرح زیر است:
گرت بیل (ولز - رئال‌مادرید)
کریستیانو رونالدو (پرتغال - رئال‌مادرید)
آنتوان گریزمان (فرانسه - اتلتیکومادرید)
تونی کروس (آلمان - رئال‌مادرید)
لیونل مسی (آرژانتین - بارسلونا)
توماس مولر (آلمان - بایرن مونیخ)
په‌په (پرتغال- رئال‌مادرید)
لوئیس سوارس (اروگوئه - بارسلونا)
جان لوئیبجی بوفون (ایتالیا - یوونتوس)
مانوئل نویر (آلمان- بایرن مونیخ)

پاسخ جالب ایبرا
به خوشامدگویی کانتونا
مهاجم سوئدی شیاطین سرخ به اسطوره باشگاه منچستریونایتد که چندی پیش از پیوستن او به قرمزپوشان شهر منچستر استقبال کرد، پاسخ جالبی داد.به گزارش تسنیم، اریک کانتونا، مهاجم فرانسوی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد از تصمیم زلاتان ابراهیموویچ برای انتخاب اولدترافورد به‌عنوان مقصد بعدی‌اش ابراز خرسندی کرد اما به او هشدار داد تصور نکند که می‌تواند جای مهاجم فرانسوی پیشین شیاطین سرخ را بگیرد. او با پادشاه توصیف کردن خودش در اولدترافورد به ایبرا گفت اگر بخواهد می‌تواند در تیم جدیدش شاهزاده باشد. ابراهیموویچ حالا بعد از مدتی طولانی‌تر از حد انتظار، پاسخ کانتونا را داده و به او گفت در اولدترافورد به جایگاهی بالاتر از او خواهد رسید. ایبرای 34 ساله که تابستان امسال با من‌یونایتد قراردادی یک ساله بسته است، در واکنش به اظهارنظر اخیر مهاجم فرانسوی پیشین شیاطین سرخ به فیفا گفت: چیزی را که کانتونا گفته است، شنیده‌ام و به او تبریک می‌گویم چون همیشه تحسینش کرده‌ام اما وی  باید بداند که من به پادشاهی در منچستر فکر نمی‌کنم. من خدای منچستریونایتد خواهم شد!

انصراف عزت‌اللهی از هدایت ملوان
سومین سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی هم از هدایت این تیم انصراف داد. به گزارش  فارس، نادر عزت‌اللهی که از هفته پیش هدایت تیم ملوان را برعهده و تمرینات تیم را زیر نظر گرفته بود ظاهرا از هدایت تیم ملوان انصراف داده است. گویا شروطی که باشگاه برای عزت‌اللهی تعیین کرده یکی از دلایل این کار است. با این حال تا امروز عزت‌اللهی تلفن همراهش را جواب نمی‌دهد و  مدیران باشگاه ملوان هم سکوت اختیار کرده‌اند. عباس نواصرزاده، نماینده باشگاه ملوان در قرعه‌کشی لیگ دسته اول درباره انصراف عزت‌اللهی از حضور در ملوان گفت: ظاهرا او نمی‌خواهد دیگر سرمربی تیم ملوان باشد و تلفنش را پاسخ نمی‌دهد.پیش از این هم فرهاد پورغلامی و محمد احمدزاده دو سرمربی ملوان بودند که از حضور در این سمت منصرف شدند.

دوری 8 ماهه  دمبابا از میدان
 «دمبا با» ۳۱ ساله که در حال حاضر عضو باشگاه شانگهای شنهوا است در داربی شانگهای مقابل شانگهای اس‌ای‌پی‌جی از ناحیه پا دچار شکستگی وحشتناکی شد که تصویر آن رسانه‌ای شده است. شنهوا این بازی را با نتیجه ۲ بر یک برنده شد.دمبا با که سابقه بازی در نیوکاسل را هم در کارنامه دارد تا 8 ماه قادر به همراهی تیم خود نخواهد بود. جئورجیو مانزانو»، رئیس باشگاه شنهوا، گفت ترجیح می‌داده بازی را ببازد تا اینکه «دمبا با» را.


Page Generated in 0/0045 sec