printlogo


کد خبر: 160739تاریخ: 1395/4/29 00:00
اخبار

کارخانه «تاژ» به دلیل شرایط بد اقتصادی  به آلمانی‌ها فروخته شد!
یک تولیدکننده مواد شوینده و لوازم آرایشی گفت: اگر روند تعطیلی کارخانه‌ها ادامه داشته باشد، شرکت‌های خارجی تولیدکنندگان داخلی را از گردونه رقابت حذف خواهند کرد.
عباس وطن‌پرور گفت: بهتر بود به جای اینکه همه چیز را گردن تحریم‌ها بیندازیم فکری به حال تولیدکننده داخلی می‌کردیم تا بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.  وی درباره فروش کارخانه محصولات «تاژ» به شرکت «هنکل» آلمان به نسیم گفت: در سال‌های گذشته شرکت‌های خارجی با توجه به وضعیت ایران و سهمی که می‌توانستند با استقرار در ایران از بازار حدود 300 میلیون نفری مردم آسیای مرکزی و آسیای میانه به دست آورند، درصدد بوده و تلاش داشتند جا پای خود را در کشور ما محکم کنند. وی ادامه داد: با همین نگاه بود که شرکتی مانند هنکل، کارخانه پاک‌وش را خرید و «هنکل پاک‌وش» نام گرفت و سهامدار اصلی این شرکت شد، الان نیز مایع پریل که در بازار به فروش می‌رسد تولید این شرکت در ساوه است. وطن‌پرور افزود: بدون شک چنین وضعیتی برای اقتصاد و تولیدکنندگان داخلی مناسب نخواهد بود.

جشن‌ساز از شرکت نفت رفت
سیف‌الله جشن‌ساز که در زمان رکن‌الدین جوادی به‌عنوان معاون مدیرعامل در مدیریت نظارت‌ بر تولید نفت و گاز منصوب شده بود از سمت خود استعفا کرد. به گزارش فارس، سیف‌الله جشن‌ساز که در زمان رکن‌الدین جوادی به‌عنوان معاون مدیرعامل در مدیریت نظارت‌ بر تولید نفت و گاز منصوب شده بود از سمت خود استعفا کرد. ظاهرا این استعفا در پی حکمی است که علی کاردر برای محسن پاکنژاد به‌عنوان معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید صادر کرده است. جشن‌ساز که علاوه بر سابقه مدیریت در شرکت ملی نفت ایران یکی از چهره‌های شاخص در مناطق نفتخیز جنوب است، وظیفه هماهنگی در تولید نفت را برعهده داشت که با این استعفا مشخص نیست شرایط افزایش تولید نفت ایران در ماه‌های آتی نیز ادامه‌دار باشد.


Page Generated in 0/0069 sec