printlogo


کد خبر: 160764تاریخ: 1395/4/30 00:00
سرخط خبر

 روسیه در چارچوب توافق‌ها و قراردادهای امضا شده با ایران، 2 وام به مجموع ارزش 2/2 میلیارد یورو در اختیار جمهوری اسلامی قرار می‌دهد که پیش‌بینی شده برای اجرای 2 طرح ریلی و نیروگاهی هزینه خواهد شد.
 معاون وزیرجهاد با بیان اینکه تاکنون
8/7 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، گفت: ۵۶ هزار میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان به حساب آنان واریز شده است.
 نایب‌رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه ارزش زعفران صادراتی از کشور در ۳ ماهه امسال ۴۸ میلیون دلار بوده است، گفت: قیمت این محصول در یک ماه گذشته بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد.
 رئیس گروه میوه‌های نیمه‌گرمسیری معاونت امور باغبانی وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن انار تولید شود، گفت: خاصیت
آنتی اکسیدان انار ۱۰ برابر چای سبز اعلام شده است.
 علی اقبالی، مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت کار گفت: ۱۶ تا ۳۱ مردادماه سال جاری، کارت اشتغال موقت اتباع افغان و عراقی ساکن در ایران صادر خواهد شد و متقاضیان می‌توانند به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مربوط مراجعه کنند.
 مصطفی گواهی، رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های مردانه تهران از فعالیت ۱۹۰۰ آرایشگاه مردانه بدون مجوز در سطح شهر خبر داد و تصریح کرد آرایش و اصلاح زنانه در آرایشگاه‌های مردانه ممنوع است و واحدهای متخلف پلمب می‌شوند.
 رئیس سازمان بورس گفت: در سال گذشته از طریق بازار سرمایه 100 هزار میلیارد تومان تامین مالی پروژه‌ها انجام شده است.
 غلامرضا قبله‌ای، مدیر کل روابط عمومی سازمان امور مالیاتی گفت: کسر ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در خرید با دستگاه‌های پایانه فروش شایعه و کذب است.
 محمد طحان‌پور، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی به بخشنامه این اتحادیه به فروشندگان لوازم خانگی برای عدم فروش کالاهای قاچاق اشاره کرد و گفت: براساس این بخشنامه اگر فروشنده اقدام به فروش کالاهای قاچاق کند با وی برخورد جدی خواهد شد.
 حسن صالحی، معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزی‌پروری، صید و صنایع وابسته شیلاتی
۱۲-۱۰ مهرماه امسال در تهران برگزار می‌شود.
 تسنیم نوشت: جمعی از سهامداران حقیقی ایران خودرو، با ارسال نامه‌ای، نسبت به سوءاستفاده یک شرکت قطعه‌ساز سهامدار(کروز) در مذاکرات شرکت‌های خارجی طرف قرارداد با ایران خودرو اعتراض کردند.
 وزیر نیرو از امضای قرارداد 3 میلیارد و 500 میلیون دلاری سرمایه‌گذاری خارجی در صنایع آب و برق کشور در پسابرجام خبر داد.
 علیمردان شیبانی، نایب رئیس هیات‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران  با اعلام مخالفت جدی این تشکل کارفرمایی با خروج عرضه مواد پتروشیمی از بورس، این اقدام را در هیچ شرایطی به نفع کارخانجات تولیدی مصرف‌کننده واقعی این مواد ندانست.
 


Page Generated in 0/0056 sec