printlogo


کد خبر: 160808تاریخ: 1395/4/30 00:00
کوتاه و گویا

  عباس جدیدی، معاون نظارت شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت ارتقای سطح امکانات و فضاهای ورزشی پایتخت اظهار داشت: در کنار بهبود و ارتقای سطح امکانات و فضاهای آموزشی ورزشی، باید برای پیشبرد فرهنگ ورزش نیز اقدامات جدی صورت بگیرد به طوری که این موضوع به عنوان یکی از اصلی‌ترین کارهای فرهنگی و اجتماعی مد نظر قرار داشته باشد. وی همچنین درباره مجموعه ورزشی شهید اژدری افزود: این مجموعه جزو سرانه‌های ورزشی پایتخت است و باید با تامین بودجه هرچه سریع‌تر مراحل احداث این مجموعه ورزشی انجام شده و به بهره‌برداری برسد.
  مسعود قاسمی، رئیس انجمن آترواسکلروز ایران در آستانه برگزاری هجدهمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق اظهار داشت: بیماری‌های قلبی و عروقی شایع‌ترین علل مرگ و میر انسان‌ها از جمله ایرانیان است که پیش‌بینی شده تا سال ۲۰۲۵ این موضوع تداوم داشته باشد.
  داوود ندیم، عضو شورای راهبردی و رئیس کمیته سرمایه‌گذاری اجلاس جهانی شوراها و شهرداران از برگزاری نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران( 2016– تهران) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد سال در حوزه شهری در روزهای 30 و 31 تیر سال جاری با حضور
2 هزار نفر از فعالان حوزه شهری از ایران و جهان خبر داد.
  محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضائیه در دیدار با جان رابرت والترز رئیس انجمن بین‌اللملی آمبودزمان و رئیس همین نهاد در کشور آفریقایی نامیبیا، اظهارداشت: در جمهوری اسلامی ایران تلاش داریم تا برنامه‌های پیشگیرانه را با مشارکت مردم محقق سازیم و این برنامه‌ها را به سطح جامعه و خانواده‌ها تسری بخشیم.
  برای سومین سال پیاپی با مشارکت باغ‌موزه دفاع‌مقدس و موسسه علوی وابسته به بنیاد مستضعفان، موزه دفاع‌مقدس میزبان دانش‌آموزان مناطق محروم کشور در قالب اردوهای یکروزه تابستانی است و روزانه 400 نفر در 2 نوبت صبح و عصر از تالارهای موزه بازدید می‌کنند.
  مهناز ایلخانی، دبیر کارگاه بازآموزی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی برای بیماران مبتلا به سرطان با بیان اینکه این کارگاه به منظور ارتقای کیفیت و آموزش پرستاران برگزار شد، عنوان کرد: گروه هدف این کارگاه، پرستاران است که برای آنها ۱۵ امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شده است.
  ناصر امانی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر شفافیت مالی شهرداری اظهار داشت: شهرداری تهران در بین کلانشهرها تنها شهری است که با گردش مالی حدود
17 هزار میلیارد تومانی، تفریغ بودجه را بموقع تسلیم شورای اسلامی شهر تهران کرده است.
  سیدرامین حسینی‌نژاد، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 از احداث سوله دومنظوره ورزشی- بحران کردستان جنب بوستان قزل قلعه خبر داد.


Page Generated in 0/0145 sec