printlogo


کد خبر: 160827تاریخ: 1395/4/31 00:00
اخبار

روشن: آکادمی استقلال آلوده شده است
حسن روشن به برکناری‌اش از سمت ریاست آکادمی باشگاه استقلال واکنش نشان داد. روز گذشته افشارزاده او را برکنار کرد و از صادق ورمزیار به عنوان رئیس آکادمی استفاده کرد. حسن روشن در این‌باره گفت: «دست بهرام افشارزاده درد نکند. خدا را شکر این کار را کردند تا من راحت شوم. با من قراردادی بسته بودند که این قرارداد را پس دادم و دیگر کاری به آکادمی باشگاه استقلال ندارم. آکادمی استقلال آنقدر آلوده شده که افشارزاده هم در حال فرو رفتن در باتلاق است. اجازه دهید هر کاری دل‌شان می‌خواهد، انجام دهند. تا زمانی که این آقایان باشند، فعالیتی نخواهم کرد».

شهباززاده از استقلال جدا شد
مهاجم استقلال سرانجام از این تیم جدا شد. به‌ گزارش ‌ایسنا، سجاد شهباززاده در نهایت از استقلال جدا شد. این بازیکن بعد از حضور در باشگاه استقلال با مسؤولان این تیم به توافق رسید و از جمع آبی‌ها جدا شد. این بازیکن پیشنهاد خوبی از تیم آلانیا اسپور دارد و مقصد بعدی‌اش احتمالا این تیم خواهد بود.

3 بازیکن برتر تاریخ از نگاه مورینیو مسی هست، رونالدو نیست!
در فهرست 3 نفره مورینیو برای انتخاب بهترین‌های تاریخ فوتبال جهان نام مسی هست اما رونالدو نه. این مربی پرتغالی به شایعه جدایی خوان ماتا هم واکنش نشان داد. به نقل از یورو اسپورت، با وجود اینکه مورینیو در رئال‌مادرید مربیگری کرد و با وجود اینکه او یک پرتغالی است اما در انتخاب 3 بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان به نام رونالدو اشاره‌ای نکرده است. سرمربی شیاطین سرخ در پاسخ به این سوال که 3 بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان چه کسانی هستند، پاسخ داد: از نظر من پله، مارادونا و لیونل مسی 3 بازیکن برتر تاریخ فوتبال هستند. پسر مورینیو که علاقه بسیار زیادی به لیونل مسی دارد در صفحه رسمی خود نوشت که پدرش مسی را جزو 3 بازیکن برتر تاریخ می‌داند و این باعث خوشحالی زیاد او شده است.

واکنش دمبا با به خداحافظی اجباری از فوتبال
با وجود اینکه خبرهای زیادی درباره احتمال خداحافظی «با» از میادین به گوش می‌رسد اما این بازیکن سنگالی تاکید کرد قصد خداحافظی از فوتبال ندارد.
به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، دمبابا که در لیگ چین بازی می‌کند، چند روز پیش با آسیب‌دیدگی شدیدی مواجه شد و خبرهای زیادی درباره پایان دوران فوتبالی این بازیکن 31 ساله به گوش رسید اما او خیال خداحافظی از فوتبال را ندارد. این بازیکن که برای شانگهای چین بازی می‌کند، درباره احتمال خداحافظی از فوتبال اظهار کرد: با آسیب‌دیدگی بسیار شدیدی مواجه شدم اما اصلا قصد خداحافظی ندارم. این روزهای سخت را پشت‌سر می‌گذارم و بار دیگر به فوتبال بازمی‌گردم. این تصمیم نهایی من است. فصل جاری در ماه نوامبر به پایان می‌رسد و فصل بعد در ماه مارس شروع می‌شود و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا در فصل بعد به شرایط بازی برسم. تیم شانگهای که دمبا با در آن بازی می‌کند در رده پنجم جدول رده‌بندی جای دارد.

پیشنهاد 85 میلیون پوندی یونایتد برای پوگبا رد شد
اسکای ایتالیا از رد نخستین پیشنهاد منچستریونایتد برای پل پوگبا خبر داد.
به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد تلاش زیادی کرده است تا بتواند پل پوگبا را در این فصل به خدمت بگیرد. این بازیکن که قبلا برای یونایتد بازی کرده است، با پیشنهاد چشمگیر این باشگاه برای بازگشت دوباره به لیگ برتر روبه‌رو شده است و حتی گفته شده بود مینو رایولا، مدیربرنامه‌های این بازیکن نیز موافقت خود را برای این انتقال اعلام کرده است. بنا به نوشته اسکای ایتالیا، یونایتد برای جذب پل پوگبا پیشنهاد 85 میلیون پوندی ارائه داد که یوونتوس این پیشنهاد را رد کرده است. یوونتوسی‌ها عنوان کردند یک رقم رکوردشکن برای جذب این بازیکن فرانسوی لازم است و یونایتد در صورتی که
100 میلیون پوند پرداخت کند، شانس به خدمت گرفتن این بازیکن را دارد. این نخستین پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب این بازیکن فرانسوی بوده است. باید منتظر باشیم ببینیم پیشنهادات بعدی یونایتد برای جذب این بازیکن چقدر خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0059 sec