printlogo


کد خبر: 160947تاریخ: 1395/5/3 00:00
اخبار

تمدید مهلت جشنواره «نماز در فرهنگ رضوی»
مهلت ارسال آثار به همایش سراسری «نماز در فرهنگ رضوی» تا ۲۰ مهرماه سال جاری تمدید شد. به گزارش فارس، مهلت ارسال آثار به همایش سراسری نماز در فرهنگ رضوی که با همکاری ۴۲ نهاد و دستگاه در مشهد برگزار می‌شود،  تا ۲۰ مهرماه سال جاری تمدید شد. قرار است اول آبان‌ماه نتایج اعلام شود و مراسم اختتامیه آن نیز دوم آذرماه سال جاری در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.  همایش سراسری نماز در فرهنگ رضوی، از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که به همت پژوهشکده مجازی تربیت اسلامی بنیان برگزار خواهد شد.

احتمال ساخت سری سوم «پادری» توسط لطیفی
کارگردان سریال «پادری» از احتمال ساخت سری سوم آن خبر داد. محمدحسین لطیفی با اشاره به اینکه در تدارک ساخت فیلم دفاع‌مقدسی بودم اما احساس کردم اگر در حال حاضر این فیلم را نسازم بهتر است، گفت: اگر بازخورد مخاطبان از سریال «پادری» خوب باشد سری سوم این مجموعه را می‌سازم. به گزارش تسنیم، این کارگردان افزود: این مجموعه در سری اول خود با نام «دودکش» پخش شد و امسال هم با نام «پادری» به پخش رسید و امکان دارد در آینده نزدیک، داستان دیگری از این مجموعه را به تولید برسانم و همه اینها بستگی به بازخوردی دارد که از سریال «پادری» دریافت می‌کنم.  لطیفی درباره کارهای آینده خود گفت: در تدارک ساخت فیلم دفاع‌مقدسی بودم اما احساس کردم اگر در حال حاضر این فیلم را نسازم بهتر است. این فیلم «مادر، مادر، مادر» نام داشت که راجع به نقش مادران در سال‌های اولیه دفاع‌مقدس بود. قطعاً این فیلم را برای سال 95 نخواهم ساخت.

برگزاری یازدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی
شورای سیاست‌گذاری یازدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی با حضور محمود عزیزی، استانداران خراسان شمالی و جنوبی، مهدی شفیعی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و اعضای ستاد جشنواره برگزار شد.  به گزارش تسنیم، دبیر یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در این جلسه گفت: شرایط برگزاری یک جشنواره مطلوب در استان فراهم شده است و بخشی از فعالیت‌ها نیازمند نگاه ویژه مسؤولان استانی است. محمود عزیزی افزود: هنرمندان شاخصی  در این جشنواره حضور خواهند داشت که این امر می‌طلبد تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها شرایطی فراهم آوریم تا برای شرکت و حضور هنرمندان در جشنواره سال‌های آینده ایجاد رغبت کند. یازدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی با دبیری محمود عزیزی از 15 مردادماه جاری در شهر بجنورد برگزار می‌شود.

بهنوش بختیاری:
از فضای مجازی دل‌زده شده‌ام
بازیگر «اخراجی‌های 3» از نگرانی‌های خود از فضای مجازی گفت. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بهنوش بختیاری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به مسائل موجود در فضای مجازی اظهار داشت: ناسزا گفتن و حمله مردم در فضای مجازی هردفعه گریبان یکی از هنرمندان را می‌گیرد که دیگر این امر طبیعی و عادی شده است. مثل اینکه این فضا به آینه تمام‌نمای جامعه تبدیل شده که هر آدمی مشکلات و عقده‌های درونی خودش را در صفحات مختلف خالی می‌کند، چرا که اگر در این فضا فحش بدهی کسی دستش به تو نمی‌رسد.  بختیاری افزود: کمی فضای مجازی من را دل‌زده کرده اما در عین حال هم هوادارانم یا دوستانی در این محیط پیدا کردم که آنها از من انرژی‌های خوبی می‌گیرند و حیفم می‌آید انرژی خوب را به آنها منتقل نکنم. سعی کردم هر کاری را در زندگی تجربه کرده‌ام در اختیارشان بگذارم. بختیاری درباره استفاده بیش از حد از الفاظ نامناسب در برخی فیلم‌های سینمایی و نمایشی اظهار داشت: تئاتر و سینما باید شریف باشد، شاید در جایی بازیگری به الزام نقشش دیالوگ نامناسبی را بیان کند ولی نباید اساس را بر این گذاریم که جملات و کلمات رکیک را مدام بگوییم که مردم بخندند در حالی که باعث می‌شود قداست سینما و تئاتر از بین برود.
 


Page Generated in 0/0057 sec