printlogo


کد خبر: 160953تاریخ: 1395/5/3 00:00
اخبار

داور جنجالی دیدار ایران - عراق خداحافظی کرد
 پرسابقه‌ترین داور استرالیایی که برای ایرانی‌ها هم چهره‌ای نام‌آشناست، قضاوت را برای همیشه کنار گذاشت. به گزارش  مهر، «بنجامین ویلیامز» سه‌شنبه برای آخرین بار دیدار دوستانه تیم‌های یوونتوس - تاتنهام را داوری می‌کند. رفتار قاطعانه این داور با بازیکنان در رقابت‌های ای لیگ همواره انتقادات فراوانی را به همراه داشته است، اگرچه او در سطح ملی موفق بوده و در جام‌جهانی ۲۰۱۴ و فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۲ قضاوت کرده است. ویلیامز ۱۶۱ بازی در رقابت‌های ‌ای لیگ قضاوت کرده است. ویلیامز در دیدار تیم‌های ایران و عراق در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ اقدام به اخراج «مهرداد پولادی» کرد که این امر انتقادات تندی را از سوی «کارلوس کی‌روش» به همراه داشت.

تصویر پوگبا از سرصفحه «توئیتر» یوونتوس برداشته شد
با حرکتی که باشگاه یوونتوس کرد جدایی پل پوگبا از این تیم و پیوستنش به منچستریونایتد دیگر قطعی به‌نظر می‌رسد. باشگاه یوونتوس تصویری از بازیکنانش را در سرصفحه حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» قرار داده که در آن خبری از پل پوگبا نیست و این یعنی هافبک فرانسوی بانوی پیر بزودی از این تیم جدا می‌شود، چرا که وقتی تیمی بازیکنی همچون پوگبا داشته باشد، غیرممکن است تصویر او را در سرصفحه سایت و حساب‌های کاربری رسمی خود در شبکه‌‎های اجتماعی قرار ندهد. باشگاه منچستریونایتد بشدت خواهان جذب هافبک پیشین خود است و خبرها حکایت از آن دارد که پرافتخارترین باشگاه انگلیسی با یوونتوس بر سر انتقال پوگبا به اولدترافورد به توافق رسیده است. طبق گزارش‌ها قرارداد هافبک فرانسوی بانوی پیر با شیاطین سرخ 5 ساله و به ارزش 105 میلیون پوند است و او در من‌یونایتد دستمزد هفتگی 220 هزار پوندی خواهد داشت. هفته گذشته بود که آرایشگر مخصوص پوگبا در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» پیوستن این بازیکن را به شیاطین سرخ تایید کرد. او عکسی از خود که در حال اصلاح موی سر پوگباست، منتشر کرد و زیر آن نوشت: «تغییر مدل موی جدید پوگبا برای باشگاه جدیدش، منچستریونایتد». البته آرایشگر هافبک بانوی پیر بعدا این پست را از حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» حذف کرد.

اسکای ایتالیا: ایگوآین با 95 میلیون یورو به یوونتوس پیوست
شبکه اسکای ایتالیا اعلام کرد گونسالو ایگوآین مراحل پایانی انتقال خود از ناپولی به یوونتوس را می‌گذراند و در حال گذراندن تست پزشکی در این تیم است. به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، بند فسخ قرارداد گونسالو ایگوآین آرژانتینی 95 میلیون یورو است. این  بازیکن  صبح جمعه معاینات پزشکی خود را در مادرید اسپانیا انجام داد و قرار است تا سال 2020 قرارداد خود را با یوونتوس امضا کند. او سالانه 5/7 میلیون یورو از یوونتوس درآمد خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود تا 48 ساعت آینده انتقال  این بازیکن از ناپولی به یوونتوس رسما اعلام شود.

احتمال غیبت مدافع استقلال به‌دلیل شکایت پرسپولیس
مسؤول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ اعلام کرد پرونده مدافع استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شده است. مصطفی شهبازی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اینکه با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس از محمدحسین کنعانی‌زادگان، آیا این بازیکن می‌تواند در دیدار هفته نخست لیگ برتر برای استقلال مقابل نفت تهران به میدان برود، اظهار داشت: کارت بازی کنعانی‌زادگان را صادر کرده‌ایم، اما با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس مستندات‌مان را به‌همراه شکایت باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی فرستاده‌ایم. وی افزود: محل پاسخگویی به شکایت تیم‌ها، کمیته انضباطی است نه سازمان لیگ. کمیته انضباطی مستندات و مدارک سازمان لیگ را بررسی کرده و براساس آن تصمیم‌گیری می‌کند. مسؤول کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: وقتی کارت بازی کنعانی‌زادگان را صادر کرده‌ایم، به این معناست که از نظر سازمان لیگ حضور این بازیکن در استقلال و بازی کردن در لیگ منعی ندارد، اما با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس، این کمیته باید تصمیم نهایی را درباره این بازیکن اتخاذ کند. با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس احتمال دارد کنعانی‌زادگان در دیدار استقلال مقابل نفت تهران نتواند آبی‌پوشان را همراهی کند.
 


Page Generated in 0/0059 sec