printlogo


کد خبر: 161036تاریخ: 1395/5/4 00:00
کوتاه و گویا

  آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار مدیرکل اوقاف قم با بیان اینکه وقف یک پدیده انسانی است، اظهار داشت: نظام وقف در اسلام صاحب سبک و تئوری است و پس از انقلاب مورد توجه جدی قرار گرفته است.
  افشین خدامی، معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 با اشاره به اینکه پسماندهای الکترونیکی و الکتریکی نیاز به مدیریت خاص دارند، گفت: شهروندان می‌توانند در قبال تحویل این پسماندها به غرفه‌های جمع‌آوری ویژه‌ای که تعبیه شده  است از خدمات اداره بازیافت شهرداری منطقه 6 بهره ببرند. همچنین حبیب‌الله غفوری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با اشاره به مجموع برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت هفته انتقال خون افزود: در هفته انتقال خون، اهداکنندگان خون به تور نیم‌روزه تهرانگردی دعوت می‌شوند.
  محمد عرب، رئیس انجمن علمی اداره امور بیمارستان‌ها در آستانه برگزاری هشتمین همایش مدیریت بیمارستانی بیان داشت: بیمارستان‌ها علاوه بر تولید خدمات بهداشتی و درمانی به عنوان یک سازمان اقتصادی در همه جهان شناخته می‌شوند و بر این اساس مدیران بیمارستان‌ها باید دارای تحصیلات علوم مدیریت و اقتصاد سلامت باشند.
  سیدمازیار حسینی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مهم‌ترین ماموریت حال حاضر مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل عمومی، تکمیل و راه‌اندازی 100 کیلومتر خطوط 6 و 7 مترو و همچنین متروی فرودگاه حضرت امام(ره) است، افزود: جنوب شهر مقصد مشترک اتوبوس‌های نو ناوگان اتوبوسرانی تهران است.
  مناف یحیی‌پور، دبیر دومین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری در نخستین نشست شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی از برگزاری دومین دوره این جشنواره طی روزهای 18 تا 22 مرداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ - هنری کانون پرورش فکری در خیابان حجاب تهران خبر داد.
  به گفته محمدحسین امید، سرپرست دانشگاه جامع علمی- کاربردی، دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم با پذیرش دانشجو در بیش از 85 درصد از رشته‌های مهارتی پیشنهادی دانشگاه جامع علمی- کاربردی با ظرفیتی بیش از 700 هزار دانشجو موافقت کرده است.


Page Generated in 0/0057 sec