printlogo


کد خبر: 161039تاریخ: 1395/5/4 00:00
اخبار

صورت‌های مالی بانک مهر اقتصاد تصویب شد
با تایید رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و حضور 82 درصدی صاحبان سهام، مجمع عمومی عادی سالانه بانک مهر اقتصاد برای بررسی عملکرد سال منتهی به 29/12/94 در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد. در جلسه مزبور سهامداران بانک ضمن استماع گزارش هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک، تقسیم سود نقدی 60 ریالی را به ازای هر سهم این بانک تصویب کردند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، در ابتدای این جلسه سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک ضمن تشریح عملکرد بانک در سال 94 و ارائه برنامه‌های سال‌های آتی، سال 94 را به دلیل اعمال تحریم‌های بی‌رحمانه و ظالمانه استکبار جهانی و مشکلات ناشی از کاهش ارزشی سهام در بازار سرمایه، دشوارترین سال اقتصادی کشور طی 30 سال گذشته دانست و مهم‌ترین سیاست‌های بانک مهر را در سال 95 اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.


ریشه‌کن کردن هپاتیت C تا 1410
داروی بیماری هپاتیت C به دست متخصصان داخلی تولید شد. این دارو که به شکل قرص خوراکی و از سوی داروسازی عبیدی تولید شده، با نام تجاری «سوفیرا» از شهریور امسال وارد بازار می‌شود.
به گزارش «وطن امروز» سوفیرا که محور اصلی درمان مبتلایان به هر 4 ژنوتیپ بیماری هپاتیت C در یک دوره درمانی 3 تا 6 ماهه است، نقش مهمی در پیشگیری از بازگشت بیماری، عوارض یا انتقال آن به فرد دیگر دارد و می‌تواند طی 20 تا 30 سال به ریشه‌کن شدن این بیماری در ایران منجر شود؛ دستاوردی که هدف نهایی از تولید این محصول به شمار می‌رود. بنا بر این گزارش، اثربخشی دارویی که بتازگی تولید شده بالای
 90 درصد است اما داروسازی عبیدی به‌دنبال درمان
98 درصدی است تا بتواند به تعهد خود به مردم، وزارت بهداشت، بیمه‌ها و سازمان بهداشت جهانی عمل کند و تا سال 1410 این بیماری را در ایران ریشه‌کن کند. در این راستا سال گذشته
4500 نفر درمان شدند.


Page Generated in 0/0063 sec