printlogo


کد خبر: 161049تاریخ: 1395/5/4 00:00
رویدادها

زندگی بچه‌پولدارهای ایرانی فیلم می‌شود
فیلم «سرعت» به کارگردانی سعید چاری با موضوع پولدارهای ایرانی در حال تولید است. به گزارش تسنیم، فیلم «سرعت» به کارگردانی سعید چاری با موضوع حواشی و تفریحات بچه‌های مایه‌دار و پولدارهای ایرانی و سبک زندگی این قشر از جامعه در سکوت کامل خبری در حال تولید است. این فیلم در ژانر اجتماعی به نوع زندگی این افراد و اختلاف طبقاتی آنها با قشر سطح پایین کشور با زبان تصویری پرداخته است. فیلمنامه این فیلم را ثنا صادقی نوشته است. در این فیلم بازیگرانی مانند رضا رویگری، شراره رخام، ثنا صادقی، امیرزریوند، مجید حاجی‌زاده، مجید شهریاری، سیاوش قاسمی، حامد نگارشی، پدرام میرزاخانی و اشکان طاهری ایفای نقش کرده‌اند.

روایتگری عملیات مرصاد در ایستگاه شهدا
عملیات مرصاد توسط رزمندگان این عملیات در ایستگاه متروی شهدا روایتگری می‌شود. به گزارش تسنیم، همزمان با بیست‌وهشتمین سالگرد عملیات مرصاد، ایستگاه متروی شهدای تهران میزبان تعدادی از رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدای شرکت‌کننده در این عملیات است. روایتگر در این برنامه با استفاده از تصاویر کمتر دیده شده و ماکت به تشریح کامل عملیات می‌پردازد. تکریم 5 خانواده معظم شهدای مرصاد و اکران 50 تصویر عملیات، پخش مستند، اجرای تئاتر شورایی دفاع‌مقدس و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب حوزه دفاع‌مقدس از دیگر بخش‌های این برنامه است. این برنامه به همت فرهنگسرای مترو و با مشارکت حوزه هنری و فرهنگسرای خاوران در روزهای 4 و 5 مردادماه از ساعت 8 الی 18 برگزار می‌شود.

پاسداشت شهدای مدافع حرم با حضور رئیس مرکز بسیج صداوسیما
سردار محمود عاطفی، رئیس مرکز بسیج صداوسیما با حضور در استودیوی پخش رادیو ایران در ویژه‌برنامه «ما برای یاری آمده‌ایم» درباره پاسداشت شهدای مدافع حرم صحبت می‌کند. به گزارش تسنیم، در این آیین بزرگداشت از شنبه به مدت 5 روز در قالب برنامه‌ای با عنوان «ما برای یاری آمده‌ایم»، 30 مستند رادیویی با موضوع مدافعان حرم رونمایی خواهد شد. این ویژه‌برنامه از 2 تا 6 مردادماه هر روز از ساعت 9:45 تا 10:30 با اجرای رحمان نظام‌اسلامی و تهیه‌کنندگی حسین معصومی از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.

نمایش کاریکاتورهای «هولوکاست» در پارک هنرمندان ایران
کارتون و کاریکاتورهای دومین مسابقه بین‌المللی «هولوکاست» در گالری پارک هنرمندان ایران به نمایش گذاشته شد. به گزارش فارس، کارتون و کاریکاتورهای دومین مسابقه بین‌المللی «هولوکاست» در گالری پارک هنرمندان ایران به نمایش گذاشته شد. در این نمایشگاه آثاری از جیتت کاستانا از اندونزی، سیدمحمدحسین شجاعی‌طباطبایی، سعید فرهنگیان و جابر اسدی دیده می‌شود.

انتشار جلد ۳۹ «تفسیر تسنیم»
جلد ۳۹ تفسیر گرانسنگ تسنیم اثر مفسر بزرگ قرآن کریم، حضرت آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی، با همکاری پژوهشگاه علوم وحیانی معارج و مرکز بین‌المللی نشر اسرا منتشر شد.  به گزارش تسنیم، جلد 39 تفسیر گرانسنگ تسنیم اثر مفسر بزرگ قرآن کریم، آیت‌الله جوادی‌آملی، با همکاری پژوهشگاه علوم وحیانی معارج و مرکز بین‌المللی نشر اسرا منتشر شد و بزودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.  جلد 39 تفسیر تسنیم، شامل تفسیر آیات مبارکه سوره هود از آیه 60 تا انتهای این سوره مبارکه است. علاقه‌مندان به تهیه آثار آیت‌الله جوادی‌آملی می‌توانند به سایت www.nashresra.ir مراجعه کنند.
 


Page Generated in 0/0055 sec