printlogo


کد خبر: 161076تاریخ: 1395/5/5 00:00
اخبار

حاج‌صفی در آستانه بازگشت به سپاهان
هافبک تیم‌ملی فوتبال ایران در آستانه بازگشت به تیم سپاهان قرار دارد.  به گزارش مهر، احسان حاج‌صفی یکی از پرمشتری‌ترین بازیکنان ایران در فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر بود و تیم‌های مختلفی از جمله استقلال، تراکتورسازی و سپاهان بشدت خواهان به خدمت گرفتن وی بودند. حاج‌صفی که فصل گذشته سال ناموفقی را با تیم دوم فرانکفورت آلمان سپری کرد، از این تیم جدا شد و حتی گفته می‌شد از لیگ یونان پیشنهاد دارد. با این حال تیم‌های ایرانی هم به دنبال این بازیکن بودند و به نظر می‌رسد سپاهان توانسته با مدافع سابق خود به توافق برسد.  منابع نزدیک به باشگاه سپاهان مدعی هستند مذاکرات این باشگاه با حاج‌صفی روند مثبتی داشته و در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید، سه‌شنبه این قرارداد امضا خواهد شد.

سجادی: یک روز بعد از ظهر مدیرعامل پرسپولیس انتخاب می‌شود!
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید یک روز بعدازظهر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌شود. به‌ گزارش ‌ایسنا، نصرالله سجادی پس از پایان جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره موضوع جلسه روز گذشته اظهار کرد: در این جلسه هیات مدیره گزارشی از عملکرد سالانه ارائه کرد. او در پاسخ به این پرسش که آیا برای انتخاب مدیرعامل هم صحبت کرده‌اید یا خیر؟ توضیح داد: درباره انتخاب مدیرعامل هیچ صحبتی انجام نداده‌ایم. بقیه سوال‌های‌تان را از آقای طاهری بپرسید. معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه زمانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب می‌شود؟ خاطرنشان کرد: بزودی و در بعدازظهر یک روز مدیرعامل باشگاه انتخاب خواهد شد!

اخلاقی المپیکی شد
حبیب‌الله اخلاقی، نماینده وزن ۸۵ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک شد. به‌ گزارش ‌ایسنا، سرمربی تیم‌‌ملی کشتی فرنگی سرانجام از میان حبیب اخلاقی و رامین طاهری، فرنگی‌‌کاران اوزان ۸۵ کیلوگرم ایران تصمیم خود را گرفت و حبیب اخلاقی برنده مدال برنز جهان را به عنوان نماینده این وزن در رقابت‌های المپیک انتخاب کرد. به ‌این‌ ترتیب سوریان، نوروزی، عبدولی، اخلاقی، رضایی و باباجان‌زاده ۶ نماینده کشتی فرنگی در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو خواهند بود.

پرونده میزبانی لبنان از سوریه دوباره به جریان افتاد
سوریه در حال مذاکره با لبنان است تا نواقص ممکن در راه میزبانی از این تیم در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه برطرف شود.   به گزارش فارس، تیم فوتبال سوریه همچنان میزبان رقابت‌های خود در مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه را انتخاب نکرده که البته این موضوع مشکلاتی را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا که مسؤولیت برگزاری این رقابت‌ها را برعهده دارد به وجود آورده است.  سوری‌ها در ابتدای امر کشورهای ایران و عمان را به منظور میزبانی از دیدارهای خود در مقدماتی جام‌جهانی به AFC معرفی کردند که در ادامه با منتفی شدن این کشورها، لبنان به عنوان میزبان قطعی سوریه مشخص شد.  در ادامه اما کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات فوتبال لبنان بازدید به عمل آورد که  ورزشگاه‌های این کشور مورد تایید قرار نگرفت تا عملاً میزبانی این کشور از سوریه منتفی اعلام شود.  با این حال فدراسیون فوتبال سوریه یک بار دیگر مذاکرات خود را با کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز و اعلام کرد حاضر است نواقص ورزشگاه‌های لبنان را برطرف کند که به این ترتیب این موضوع با موافقت کنفدراسیون آسیا مواجه شده تا بار دیگر پرونده میزبانی لبنان از سوریه به جریان بیفتد.  نکته قابل توجه اینکه هفته گذشته زمان و مکان دیدارهای 2 هفته ابتدایی مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا اعلام شد که در این بین زمان و مکان دیدار سوریه و کره‌جنوبی از هفته دوم رقابت‌ها مشخص نبود که به این ترتیب گفته می‌شود کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال سوریه فرصت داده تا پایان هفته جاری مشکلاتش در راه میزبانی لبنان را حل کرده و وضعیت قطعی خود را اعلام کند.  از سوی دیگر سوریه در صورتی که نتواند یک بار دیگر AFC را برای میزبانی لبنان از دیدارهایش متقاعد کند این امکان وجود دارد که برگزاری دیدارهای این تیم به ایران واگذار شود.  البته ایجاد شرایط جوانمردانه در گروه‌ها شاید مانع این امر شود چون ایران و سوریه در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه همگروه به شمار می‌روند اما قانون مکتوبی در این زمینه وجود ندارد، چه بسا با میزبانی دیدارهای سوریه در ایران، هر دو دیدار رفت و برگشت شاگردان کی‌روش با سوری‌ها در تهران برگزار شود.
 


Page Generated in 0/0070 sec