printlogo


کد خبر: 161080تاریخ: 1395/5/5 00:00
اخبار

تولیدکنندگان برنامه «ماه نشان» در مسیر اقتصاد مقاومتی
یک تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی درباره طرح‌هایی که اکنون دارد، اعلام کرد طرحی در حوزه یک برنامه اقتصادی با ساختار تاک شو دارد که به اقتصاد مقاومتی مربوط می‌شود. به گزارش مهر، پیام ابراهیم‌پور، تهیه‌کننده تلویزیون با اشاره به ادامه برنامه «ماه نشان» که پیش از این قرار بود بعد از ماه مبارک رمضان هم به پخش برسد، گفت: فعلا منتظریم به ما اطلاع دهند این برنامه روی آنتن می‌رود یا خیر. این تهیه‌کننده ادامه داد: اگر قرار باشد سری جدید این برنامه روی آنتن برود به صورت یک بار در هفته و آن هم با یک مجری که حاج حسین یکتاست برنامه را تولید و پخش می‌کنیم. ابراهیم‌پور همچنین با اشاره به طرحی که برای یک برنامه اقتصادی دارد، اظهار کرد: طرحی دارم که در حوزه اقتصاد مقاومتی است و براساس شعار سال یعنی «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» طراحی شده است. ما نباید اجازه دهیم سال تمام شود و بعد به این فکر کنیم که هیچ کاری انجام ندادیم یا در آخرین ماه‌های سال صرفا برای اینکه کاری انجام داده باشیم، برنامه‌هایی را روی آنتن ببریم.

زندگینامه شهدای مدافع حرم  به روایت همسران‌شان کتاب شد
3 کتاب نخست از زندگینامه شهدای مدافع حرم به روایت همسران شهدا از سوی انتشارات موسسه روایت فتح روانه بازار کتاب شد. به گزارش «وطن‌امروز» انتشارات روایت فتح در ادامه برنامه‌های ارزنده‌ای که جهت انتشار خاطرات خانواده‌های شهدا دارد، بتازگی کتاب‌هایی با عناوین «دیدار پس از غروب»، «سرِ سَر» و «شبیه خودش» را با موضوع زندگی شهیدان مهدی نوروزی، عبدالله اسکندری و حامد جوانی روانه بازار کرد. زندگی شهید مهدی نوروزی در قالب کتابی با عنوان «دیدار پس از غروب» به قلم منصوره قنادیان نوشته شده است. کتاب دوم با عنوان «سر سر» اختصاص به زندگینامه شهید اسکندری از زبان همسرش و به قلم نجمه طرماح دارد و کتاب «شبیه خودش» روایتی است از زندگی شهید جوانی که به قلم حسین شرفخانلو  منتشر شده است.

درخواست مساعدت خانواده احمد عزیزی از وزیر بهداشت
زینب عزیزی، خواهر احمد عزیزی خواستار مساعدت مسؤولان و بویژه وزیر بهداشت برای کمک به وضعیت درمانی احمد عزیزی، شاعر اهل بیت(ع) شد. به گزارش نسیم آنلاین، زینب عزیزی، خواهر احمد عزیزی پیرامون آخرین وضعیت برادرش گفت: وضعیت ایشان نسبت به گذشته تغییر خاصی نداشته است اما یکی از مشکلات اخیر ایشان تغییر شکل پاهایش است که برای بهبود این وضعیت نیازمند فیزیوتراپی است اما هزینه‌های آن نیز بالاست. وی با بیان اینکه هوشیاریای‌شان همانند گذشته بین 11 و 12 است، افزود: وزیر بهداشت به دیدن برادرم آمد و سعی کردیم همه مشکلات و هزینه‌های درمان برادرم را برای وی توضیح دهیم. عزیزی گفت: درخواستی که از وزیر بهداشت داشتیم درباره معالجه پای ایشان بود تا بشود کاری برای این مشکل انجام داد. وی با اشاره به تمام شدن بیمه این شاعر گفت: مخارج ایشان از طریق بیمه هنرمندان تامین شد اما الان نزدیک به 2 ماه است اعتبار بیمه تمام شده و امیدواریم تمدید شود.

کریستف رضاعی:
موسیقی نگاه تازه‌ای را به فیلم اضافه می‌کند
کریستف رضاعی گفت: مشغول یک فیلم بلند انیمیشن هستم که براساس متن شاهنامه ساخته شده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کریستف رضاعی که در جشن اخیر «حافظ» عنوان جایزه موسیقی را برای آهنگسازی فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» گرفته است، عنوان کرد: برای من موسیقی جزو ابزارهای مهم سینماست، چرا که بخشی از فیلم تخیل، رویا یا کابوس است و موسیقی می‌تواند این نقش را داشته باشد که بعد دیگری را به فیلم و نگاه مخاطب بدهد.

نمایش نسخه اچ‌دی «روزی روزگاری» از شبکه تهران
نسخه اچ‌دی مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» به نویسندگی و کارگردانی «امرالله احمدجو» از امشب روی آنتن شبکه تهران می‌رود. به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» در سال ۷۰ تولید و پخش شد و در زمان نمایش نیز با استقبال بسیار زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد. بنا بر این گزارش، حالا پس از ۲۵ سال از تولید این اثر، شبکه تهران تصمیم گرفته نسخه اچ‌دی آن را روانه آنتن کند. علاقه‌مندان به این اثر تلویزیونی که دوست دارند آن را دوباره و با کیفیت بهتر ببینند، می‌توانند از امشب ساعت ۲۲ پیگیر آن در شبکه تهران باشند.


Page Generated in 0/0068 sec