printlogo


کد خبر: 161088تاریخ: 1395/5/5 00:00
سرخط خبر

 محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد حدود 19 هزار قانون مغایر با یکدیگر وجود دارد که مخل کسب‌وکار است و مجلس باید به آنها رسیدگی کند.
 اولین کنفرانس ملی اقتصاد آب با هدف تبادل‌نظر درباره اقتصاد آب و ایجاد ارتباط بین مدیران ارشد بخش آب، سیاست‌گذاران، دانشگاهیان و دستگاه‌های نظارتی در اتاق ایران برگزار می‌شود.
 بانک مرکزی در بخشنامه‌ای اعلام کرد شبکه بانکی از مردادماه سال جاری نسبت به پرداخت ماهانه 150 هزار فقره وام ازدواج با یک ضامن معتبر، اقدام و هر 15 روز آمار و عملکرد خود را در این باره به بانک مرکزی ارسال کنند.
 سیدجعفر سبحانی، مشاور سازمان خصوصی‌سازی گفت: با گذشت ۱۵سال از تاسیس سازمان خصوصی در کشور حدود 142 هزار و 500 میلیارد تومان واگذاری صورت گرفته که سهم بخش خصوصی واقعی از این رقم به 38 درصد رسیده است.
 بانک شهر به عنوان نخستین بانک عامل ایرانی در طرح ابتکار شکوفایی شهری از سوی برنامه اسکان بشر ملل متحد(un-habitat) برگزیده شد.
 رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه مجریان نمایشگاهی باید تعرفه‌های مصوب را رعایت کنند، اظهار داشت: دریافت هزینه‌های اضافی به هر بهانه‌ای غیرقانونی است و تخلف محسوب می‌شود.
 حمید سعیدی، مدیرعامل شرکت جی‌ال‌ایکس گفت: 3 کارخانه تولیدکننده گوشی در کشور ورشکست شدند، ما هم با توان ۱۰ درصدی در حال کار هستیم.
 معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه وزارت امور اقتصادی موظف شد مجوزهای زائد، زمانبر و پرهزینه را ساماندهی کند، گفت: برای این کار سامانه
 www.iranmojavez.ir  ایران مجوز راه‌اندازی شد.
 سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا با اعلام جزئیات‌ آغاز آزمایشی «رجیستری» گوشی موبایل گفت: ایرانسل طرح رجیستری را برای 100 شماره از کارمندان خود اجرا کرد و رایتل و «همراه اول» نیز برای 100 شماره اجرا می‌کنند.
 


Page Generated in 0/0067 sec