printlogo


کد خبر: 161097تاریخ: 1395/5/5 00:00
کوتاه و گویا

  محمدمهدی گلمکانی، رئیس ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از افزایش سطح دانش عمومی و ترویج مسائل فرهنگی در زمینه انرژی و ساختمان دوستدار محیط‌زیست با استفاده و بهره‌مندی از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه مراکز دانشگاهی خبر داد.
  مهناز ایلخانی، مسؤول کمیته پرستاری انجمن کلینیکال انکولوژی ایران درباره مهم‌ترین عوارض شیمی درمانی و رادیوتراپی در بیماران، گفت: شیمی‌درمانی و رادیوتراپی روی سلول‌ها و بافت‌هایی که سرعت تکثیر بالایی دارد مانند مولکول مو  بیشترین تاثیر را می‌گذارد اما ریزش مو عارضه موقتی خواهد بود و حدود ۶ هفته پس از اتمام درمان دوباره رشد پیدا می‌کند.
  سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 از بازسازی نقاشی‌های دیواری سطح منطقه با هدف کاهش آلودگی‌های بصری، تزئین فضای شهر، تامین آرامش روحی و روانی شهروندان و احیای فضاهای نازیبا و بدمنظر خبر داد.
  محمد احمدی‌بافنده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اهمیت بومی‌سازی قطعات مورد نیاز صنعت مترو بیان داشت: ارتقای توان تخصصی در کنار مشارکت با شرکت‌های دانش‌بنیان زمینه لازم را برای بومی‌سازی صنعت مترو فراهم می‌کند و این موضوع به طور جدی در حال پیگیری است.
  حامد طراحی، مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران از اجرای طرح «پیک کتاب» در کتابخانه‌های این سازمان خبر داد.
  به گفته سجاد خسروانیان، مدیر کانال و گروه‌های مجازی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسؤولیت اجتماعی با توجه به تاکید مدیران بر ضرورت آموزش مهارت‌های سواد رسانه‌ای به عموم مردم، یک کانال و چند گروه در فضای مجازی برای گسترش سواد رسانه‌ای در جامعه ایجاد شده است.
  مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر ضرورت توسعه ایستگاه‌های آتش‌نشانی متناسب با نیاز هر منطقه و محدوده جغرافیایی و براساس برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران و در جهت تحقق اهداف مدیریت شهری تاکید کرد.


Page Generated in 0/0054 sec