printlogo


کد خبر: 161153تاریخ: 1395/5/7 00:00
سرخط خبر

 شرکت توزیع برق تهران در جدیدترین اقدام برای تعویض کنتورهای هوشمند ۱۵ آمپر به ۲۵ آمپر به برخی مشترکان فراخوان داده و اعلام کرده است در غیر این صورت کنتورهای برق آنان از کار خواهد افتاد. برای این کار هر مشترک باید یک میلیون و 700 هزار تومان هزینه کند.
 سیدحسین میرشجاعیان حسینی به عنوان معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی جایگزین شاپور محمدی ‌شد.
 با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،
3 هزار و 569 مربی آموزش فنی و حرفه‌ای استخدام می‌شوند.
 سیدعلی‌اصغر میرمحمدصادقی، مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی اظهار داشت: تاکنون حدود 120 تا 130 هزار کارت اعتباری در قالب طرح کارت اعتباری خرید کالا به مشمولان اختصاص یافته است. میرمحمدصادقی تصریح کرد: بانک‌ها پولی از طرف بانک مرکزی تا قبل از استفاده از کارت توسط متقاضی در اختیار ندارند و به همین دلیل از کندی اجرای طرح نفعی نمی‌برند.
 محمد پرورش، مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: آب بدون درآمد تهران اکنون 24 درصد است که تا پایان امسال به
22 درصد کاهش می‌یابد.
 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در 9 سال اخیر، میزان جذب سرمایه‌گذار خارجی در کل مناطق آزاد کشور،
۳۵۰ میلیون دلار بوده است.
 اسماعیل غلامی، معاون سابق سازمان خصوصی‌سازی گفت: از 30 هزار میلیارد تومان واگذاری بابت رد دیون در بازه زمانی 1381 تا 1394 بالغ بر 17 هزار میلیارد واگذاری بابت رد دیون تا سال 91 انجام شده و 13 هزار میلیارد در 3 سال اخیر. بنابراین انتقاد از واگذاری بابت رد دیون به عنوان مشکل دولت قبل کارشناسی نیست و مساله‌ای فراتر از دولت‌هاست.
 بیژن نامدارزنگنه، وزیر نفت با بیان اینکه حقوقم حدود ۱۰میلیون تومان است، گفت: سقف خالص دریافتی تصویب شده برای مدیران در تهران 19 میلیون تومان و این رقم برای جنوب 24 میلیون و 700 هزار تومان یعنی 30 درصد بیشتر است. علاوه‌بر این تعداد افرادی که حقوقشان در نفت محدود شده به‌زحمت به ۱۲۰ نفر می‌رسد.
 


Page Generated in 0/0057 sec