printlogo


کد خبر: 161164تاریخ: 1395/5/7 00:00
کوتاه وگویا

 کتابخانه‌ سیار روستایی بخش گندمان، فروشگاه عرضه‌ محصولات در شهرکرد و شعبه‌ دوم کانون زبان بروجن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری با حضور فریدون واحدی، معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گشایش یافت.
  ناصر امانی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در نخستین دوره آموزش شهرداران نواحی در حوزه نوسازی و بازآفرینی بافت‌های فرسوده، اظهار داشت: موضوع نوسازی بافت‌های فرسوده یکی از باارزش‌ترین موضوعاتی است که قرار است در شهرداری به‌صورت فعال‌تر پیگیری شود. وی همچنین مهم‌ترین مشکل در منطقه 18 را گره ترافیکی در ورودی جاده شهریار به بزرگراه فتح دانست و درباره تامین اعتبار ایجاد راست‌گرد در این محدوده دستورات لازم را صادر کرد.
 محمدمهدی گلمکانی، رئیس ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از افتتاح نخستین خانه محیط‌زیست حوزه علمیه معیر منطقه 12 شهرداری تهران خبر داد.
 همزمان با دهه کرامت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه‌برنامه‌‌های بانوی مهر و وفا، کارگاه‌های هنری، جشن میلاد کریمه اهل بیت و امام هشتم‌(ع)، جشن روز دختر و اجرای نمایش خلاق با موضوع یکی از احادیث امام رضا(ع) را برگزار خواهد کرد.
 حجت‌الاسلام شوزب شیری، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف از راه‌اندازی سامانه تعامل و ارتباط مردم با اوقاف در آینده‌ای نزدیک در فضای سایت رسمی این سازمان خبر داد.
 کنفرانس ملی چهره‌های نامی مسؤولیت‌پذیری اجتماعی کشور، دوم مرداد ماه 1395 به همت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران با شرکت 300 مدیرعالی کشور برگزار شد که در این مراسم از باغ‌موزه قصر تهران نیز به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در این زمینه تجلیل به عمل آمد. همچنین به منظور گرامیداشت روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش باستانی طی مراسمی در زورخانه باغ‌موزه قصر تهران از خانواده شهدای شهرداری تهران تقدیر به‌عمل آمد.
 فرهود حمیدی، شهردار منطقه 14 از اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی در خیابان پیروزی و میدان خراسان خبر داد.
 به گفته مازیار حسینی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران آلودگی هوا به یکی از چالش‌های اساسی کشورمان تبدیل شده و این موضوع با سلامت 9 میلیون تهرانی ارتباط مستقیم دارد.


Page Generated in 0/0076 sec