printlogo


کد خبر: 161178تاریخ: 1395/5/7 00:00
اخبار

5 بازیکن گرانقیمت لیگ ایران
چه کسانی هستند؟
براساس آنچه از قرارداد تیم‌های لیگ برتری اعلام شده 5 بازیکن گرانقیمت لیگ برتر مشخص شدند. به‌ گزارش ‌ایسنا، براساس آنچه از سایت سازمان لیگ اعلام شده است گران‌ترین بازیکنان لیگ برتر ایران مشخص شدند که قاسم حدادی‌فر از ذوب‌آهن گرانقیمت‌ترین بازیکن لیگ‌برتر لقب گرفت. در بین ۵ بازیکن گران لیگ‌برتر نام
3 استقلالی دیده می‌شود و هیچ بازیکن پرسپولیسی در این فهرست قرار ندارد. همچنین استقلال خوزستان به عنوان قهرمان لیگ پانزدهم بازیکنی را در فهرست ۵ بازیکن گرانقیمت لیگ‌برتر ندارد.
رده‌بندی گرانقیمت‌ترین بازیکنان لیگ شانزدهم به این شرح است:
۱- قاسم حدادی‌فر از ذوب‌آهن:
یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان
۲- لوسیانو ادینیو از تراکتورسازی: یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان
۳- امید ابراهیمی از استقلال: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان
خسرو حیدری از استقلال: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان
مهدی رحمتی از استقلال: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان
هرایر مگویان از استقلال: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان
شجاع خلیل‌زاده از سپاهان: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان
محمد نوری از تراکتورسازی: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان
۴- ماتیاس چاگو از فولاد خوزستان:
یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان
۵- جاسم کرار از تراکتورسازی: یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان

گومس: عضویت در بارسلونا یک افتخار بزرگ است
خرید تازه باشگاه بارسلونا پس از امضای رسمی قرارداد خود گفت: عضویت در بارسلونا یک افتخار بزرگ است. به گزارش خبرگزاری فارس، آندره گومس بازیکن تازه خریداری شده تیم فوتبال بارسلونا مراسم معارفه خود را نیز پس از امضای قرارداد رسمی تجربه کرد و در جمع خبرنگاران گفت: امسال سال قهرمانی بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا و هر جام دیگری است. امسال به بارسلونا کمک می‌کنم و با همه وجودم در خدمت این تیم هستم.وی ادامه داد: قرارداد من با بارسلونا طولانی‌مدت است و از این کار هرگز پشیمان نیستم. تا پایان سال 2021 یک بارسایی خواهم بود و امیدوارم به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شوم.

منچسترسیتی باز هم بازیکن می‌گیرد
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی خبر داده که در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی باز هم بازیکن خواهند گرفت. به گزارش خبرگزاری مهر، پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی در تاریخ ۳۱ آگوست بسته می‌شود و باشگاه‌ها فرصت دارند تا آن زمان بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند. «پپ گوآردیولا» خبر داده آنها تا آن زمان بازیکنان بیشتری را جذب خواهند کرد. وی از الزام این باشگاه برای جذب 2 مدافع وسط خبر داده است. «جان استونز» از اورتون و «لئوناردو بونوچی» از یوونتوس گزینه‌های مورد نظر باشگاه سیتی برای خط دفاع هستند. بر پایه گزارش ساکرنت، سیتی همچنین برای تقویت تیم خود در فصل پیش‌رو تصمیم دارد «لروی سانه»، «گابریل خسوس» و «مارلوس مورنو» را با مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند به خدمت بگیرد.

واکنش باشگاه روبین‌کازان به قرارداد جدید آزمون
باشگاه روبین‌کازان پس از اینکه مهاجم ملی‌پوش کشورمان با روستوف قراردادی دوساله بست آن را فاقد اعتبار دانست. به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه روبین‌کازان روسیه پس از آنکه سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان بنا به گفته یکی از مسؤولان باشگاه روستوف امروز  قراردادی 2 ساله با این تیم بست واکنش نشان داد و این قرارداد را فاقد اعتبار دانست. بیانیه باشگاه روبین‌کازان به شرح زیر است: دادگاه بین‌الملل ورزش(CAS) رای فدراسیون روسیه که آزمون را از حضور در تیم روستوف محروم کرده بود لغو کرد و رأی‌اش را به نفع این بازیکن داد تا تنها فصل آینده را برای این تیم بازی کند. اما این قرارداد 2 ساله اخیر آزمون با روستوف اعتبار ندارد و به نوعی زیرپاگذاشتن و قانون شکنی پس از رای CAS و فیفا است. روبین کازان تمام توان خود را برای دفاع از حقوق خود در این پرونده به کار خواهد برد. پیش از این دادگاه بین‌الملل ورزش(CAS) موقتا رای را به نفع آزمون داده بود تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا برای روستوف بازی کند.


Page Generated in 0/0060 sec