printlogo


کد خبر: 161218تاریخ: 1395/5/10 00:00
سرخط خبر

 براساس اعلام بانک مرکزی، تسهیلات مسکن روستایی ۲۰ میلیون تومان شد
 
 ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه با بیان اینکه شاید 2 یا 3 نفر از فروشندگان علاءالدین تخلف کنند، گفت: انبار و انبارک‌های فروشگاه‌های اینترنتی پر از انواع کالای قاچاق از جمله گوشی تلفن‌همراه و حتی لوازم خانگی و صوتی و تصویری است و اغلب قاچاق کالا توسط فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود.
 
 محمد فطانت پس از خداحافظی از سازمان بورس بزودی سکاندار بزرگ‌ترین کنسرسیوم نظام بانکی کشور می‌شود که از بانک‌های سپه، ملت، تجارت، صنعت و معدن و پارسیان تشکیل شده و بانک سپه به‌عنوان عامل کنسرسیوم آن را رهبری می‌کند.
 
 رئیس کل بانک مرکزی از آغاز پرداخت سپرده‌های تا سقف 50 میلیون تومان مشتریان موسسه منحله میزان خبر داد و گفت: سپرده‌گذاران می‌توانند از 27 مرداد با مراجعه به شعب مربوط بانک صادرات سپرده‌های خود را دریافت کنند.
 
 رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی پلمب تعدادی مرغداری به دلیل استفاده از مواد سرطانزا در خوراک مرغ را رد کرد.
 
 خط مسافری و تجاری قشم- عمان راه‌اندازی شد و قرار است در ماه‌های آتی، خط کشتیرانی قشم- مسقط و قشم- صحار هم راه‌اندازی شود.
 
 رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: تسعیر نرخ ارز از مالیات معاف نیست.
 
 محمد حسینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: قصد داریم با اصلاح ماده ۲۴ قانون رفع موانع تولید به دولت اجازه دهیم افزایش سرمایه داشته باشد و بدهی دولت به بانک‌ها را با بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی تهاتر کند.
 کیتکو نوشت:‌ طلا وارد کانال 1350 دلاری شد.
 

Page Generated in 0/0053 sec